//

iPhone 4 4.0.1 start niet meer op

iPhone 4 4.0.1 start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag! Mijn iPhone 4, die is voorzien van firmware 4.0.1 wilt niet meer opstarten (alleen het apple logo is zichtbaar). Aangezien ik mijn unlock wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-10, 18:10
maartennnn maartennnn is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 4.0.1 start niet meer op

Goedemiddag!

Mijn iPhone 4, die is voorzien van firmware 4.0.1 wilt niet meer opstarten (alleen het apple logo is zichtbaar). Aangezien ik mijn unlock wil behouden wil ik niet upgraden naar 4.0.2. Ik heb hard reset geprobeert en herstel via iTunes met FW 4.0.1 maar wilt echter niet werken, krijg dan een error 3194 tijdens herstel. Ik heb nooit een andere firmware geïnstalleerd dan 4.0.1 maar de enige oplossing lijkt echter deze toch te installeren. Is er een manier om de telefoon te herstellen met firmware die er nu gewoon op staat? Ik zou het begrijpen als ik niet meer kon downgraden vanaf 4.0.2 maar die is nooit geïnstalleerd.

Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-10, 18:49
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

heb je je shsh opgeslagen bij cydia van 4.0.1?

zoniet dan heb je toch wel een probleem en als je hem terug werkend wil krijgen ga je toch naar 4.0.2 moeten
  #3  
Oud 28-08-10, 13:44
guusjeeee guusjeeee is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard Hetzelfde probleem

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik draai ook 4.0.1 en hij is vastgelopen. De telefoon komt niet verder dan het apple logo. Nu wil ik vanwege mijn vodafone abonnement mijn unlock niet kwijt. Ik weet bijna zeker (98%) dat ik mijn shsh in cydia heb opgeslagen. Kan ik ergens controleren of ik dit daadwerkelijk heb gedaan? Hoe zet ik nu 4.0.1 er weer op?

Ik was (ben) ontzettend blij met mijn telefoon maar dit is mijn eerste iphone. Reply's dan ook graag in Jip-en-Janneke taal
  #4  
Oud 28-08-10, 14:44
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guusjeeee Bekijk bericht
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik draai ook 4.0.1 en hij is vastgelopen. De telefoon komt niet verder dan het apple logo. Nu wil ik vanwege mijn vodafone abonnement mijn unlock niet kwijt. Ik weet bijna zeker (98%) dat ik mijn shsh in cydia heb opgeslagen. Kan ik ergens controleren of ik dit daadwerkelijk heb gedaan? Hoe zet ik nu 4.0.1 er weer op?

Ik was (ben) ontzettend blij met mijn telefoon maar dit is mijn eerste iphone. Reply's dan ook graag in Jip-en-Janneke taal

je kunt kijken of je je shsh hebt. je moet tinyumbrella downloaden. dan kun je in de handtekening als cydia hem heeft lokaal opslaan en dus ook testen. hoe tiny umbrella werkt kun je wel makkelijk vinden op het forum.
Onder opties firmware 4.0.1 instaleren en get from cydia selecten en dan get shsh dan geeft die wel aan of die hem heeft.

als die hem heeft kun je met Downgrade firmware 3.1.3 naar 3.1.2 of eerdere versies - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G

naar 4.0.1 opniuew
  #5  
Oud 29-08-10, 02:16
guusjeeee guusjeeee is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Blijkbaar heb ik mijn shsh niet opgeslagen. Als ik in TinyUmbrella onder opties firmware 4.0.1 selecteer dan geeft hij als melding 'Sorry - You must connect Iphone 4 to obtain SHSH'. Hij geeft deze melding echter wel direct. Dus enkele milliseconden nadat ik op 'Save my SHSH' klik. Volgens mij heeft hij dan nog geen verbinding met Cydia gemaakt om te kijken of hij daar is opgeslagen...

Het lukt me ook niet om alsnog mijn SHSH te bemachtigen omdat ik de telefoon niet kan opstarten (want ik kom niet voorbij het Apple logo). Is er een mogelijkheid om alsnog je shsh te bemachtigingen (alleen in recovery of DFU mode dus)?
  #6  
Oud 29-08-10, 02:31
lennart330 lennart330 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zaanstad
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guusjeeee Bekijk bericht
Blijkbaar heb ik mijn shsh niet opgeslagen. Als ik in TinyUmbrella onder opties firmware 4.0.1 selecteer dan geeft hij als melding 'Sorry - You must connect Iphone 4 to obtain SHSH'. Hij geeft deze melding echter wel direct. Dus enkele milliseconden nadat ik op 'Save my SHSH' klik. Volgens mij heeft hij dan nog geen verbinding met Cydia gemaakt om te kijken of hij daar is opgeslagen...

Het lukt me ook niet om alsnog mijn SHSH te bemachtigen omdat ik de telefoon niet kan opstarten (want ik kom niet voorbij het Apple logo). Is er een mogelijkheid om alsnog je shsh te bemachtigingen (alleen in recovery of DFU mode dus)?

Hier heb ik ook last van, ik heb alleen wel de SHSH. Ik kom alleen niet voorbij het scherm :s
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46
iPhone start niet meer op Jarhead Archief 0 23-10-08 18:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.