//

Iphone 4 Microfoon probleem

Iphone 4 Microfoon probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hetzelfde probleem met een tmobile iphone 4 toestel uit belcompany !! sh!t hoor.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 16-06-11, 21:37
malias4 malias4 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met een tmobile iphone 4 toestel uit belcompany !! sh!t hoor..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 17-06-11, 10:57
iLugnut iLugnut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 20
Standaard

Ik heb het probleem ook en heb hem pas sinds februari. Heb hem aangeschaft bij een Tmobile shop.
  #43  
Oud 17-06-11, 13:59
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Bij mij werkt de microfoon totaal niet als je de telefoon op speaker-modus zet. T-Mobile iPhone 4.
  #44  
Oud 18-06-11, 11:38
janco1981 janco1981 is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 6
Standaard

05-05-11 Kocht ik een Iphone 4 bij de Phonehouse. Na ongeveer 2,5 week kwam ik er achter dat mijn mic niet werkte. Nu is hij op gestuurd eerst vertelde ze dat het 2 tot 3 weken ging duren. Nu als ik bel over de status wordt ik van het kastje naar de meer gestuurd. Er is mij vertelt dat hij door gestuurd is naar apple en het nog wel 4 tot 6 weken extra kan duren. Telefoon is nu inmiddels ruim 2 weken weg. Ook op de vraag of ik (als mijn eigen Ipone niet meer te herstellen is) een nieuwe krijg wordt erg vaag gedaan. Ik wil echt geen refurbished ding hebben of zo. Heeft iemand er ervaring mee?? Het is tot nu toe niet DE HARTELIJKE SERVICE...... door een beetje vaag te doen willen ze je aan het lijntje houden heb ik het idee.....
  #45  
Oud 18-06-11, 11:46
iLugnut iLugnut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 20
Standaard

Ik heb die van mij opgestuurd naar de iphoneservice en die gaan kijken wat er aan de hand is.

Laatst gewijzigd door iLugnut; 21-06-11 om 06:03.
  #46  
Oud 18-06-11, 13:19
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

bij mij is dit ook het geval en soms doet die het wel normaal en soms niet? Hoe weet je of het een hardware fout is, bij apple Ifactors zeggen ze dat software fout is omdat microfoon het enzo ook gewoon doet en als ik film doet geluid het ook gewoon. Dusja wie weet wat er is.

De mensen die het al hebben opgelost, wat was het probleem?

Edit: Heb hem trouwens al bijna een jaar, heb iphone 4 namelijk gekocht paar weken nadat die uit was. Ik heb er tot vorige maand geen last van gehad. Kan het door softwareupdate komen? De mensen die me horen, horen me ook zacht praten:S
  #47  
Oud 18-06-11, 15:06
KvnAzn KvnAzn is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 46
Standaard

Ik heb hier ook sinds kort last van. Enkel tijdens het bellen werkt de microfoon niet, maar als ik daarna even de dictafoon probeer, werkt deze perfect.. Lijk me softwarematig te zijn?

-Wanneer plots het probleem voor deed op m'n iphone 4, iOS 4.1 + jailbreak heb ik em geupdate naar iOS 4.3.3 + jailbreak. Probleem leek opgelost.

-Alles ging voor een paar dagen goed, tot gisteren; hetzelfde probleem (microfoon werkt niet tijdens gesprek) maar op iOS 4.3.3 dus. Via de dictafoon werkt deze echter wel!

Ik heb hem via iTunes terug hersteld naar fabrieksinstellingen (zonder jailbreak nu ook).
Alles werkt weer, even een test gesprek gedaan.. Maar voor hoe lang gaat het dit maal goed blijven...

Mensen die dit probleem ook hebben? Want iPhone binnen brengen ter herstelling (en dus wrs een refurbished iphone terug krijgen) lijkt me ook niet zinvol als het een softwarematig probleem is..
  #48  
Oud 20-06-11, 16:32
iLugnut iLugnut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 20
Standaard

Nee das ook weer waar, de een zegt software de hander zegt hardware. Het is nog niet een lang probleem volgens mij want kan er nog niet zo heel veel over terug vinden. Als je via apple support kijkt op de site dan kom je uiteindelijk uit dat je hem inderdaad moet opsturen. Ik heb niets gevonden dat apple zegt dat het een software fout is.

Ik heb hem hier heen gestuurd en hun zeggen dat het een hardware fout is. En hun prijzen zijn ook redelijk. Je krijgt van apple maar 1 jaar garantie op de iphone als ik het goed heb. En als ik hem zou opsturen via T-Mobile dan weet ik niet hoelang het gaat duren voordat ik hem terug heb. Een iphone krijgen als vervangend toestel gebeurt volgens mij al helemaal niet. Maar ik kan er naast zitten.

Ik wou gewoon niet lang zonder de telefoon zitten, daarvoor voor deze optie gekozen.

Laatst gewijzigd door iLugnut; 21-06-11 om 06:03.
  #49  
Oud 21-06-11, 00:22
DdeW DdeW is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MvdM Bekijk bericht
Ik heb problemen met mij Iphone 4, Ik kan de mensen wel verstaan maar zij horen mij niet. heel soms doet ie het wel. met de headset in werkt de telefoon wel goed. Heeft iemand hier ook last van?

wet iemand waar je hem kan laten maken? De telefoon komt namelijk uit Frankrijk.

Zou het kunnen komen omdat ie gejailbreaked is?

mvgr.

MvdM
Hoi, ik ken het probleem want een vriend van me had er 1 gekocht uit UK.
Exact hetzelfde probleem, met headset prima, zonder hoorde men niks.
Van alles geprobeerd maar niet open gemaakt ivm garantie, dus moest een wel hardware probleem zijn.

Naar Leliveld Iphone Reparatie Service (officiele repaircenter door apple aangewezen voor buitenlandse iPhones) eerst gebeld en daarna opgestuurd.

Zelfs zonder bon omdat ze op basis van serienummer kijken of de fabrieksgarantie nog geldt en dat was nog voor zo gezien hij 2 weken ervoor was gekocht.

Kosteloos is deze vervangen voor een nieuwe

Mijn advies, bel ze want daar zijn ze voor aangesteld.
  #50  
Oud 21-06-11, 00:47
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Hoelang ben je hem kwijt als je opstuurt naar Iphoneservicepoint of naar iphone-reperatie-service?
  #51  
Oud 21-06-11, 00:49
DdeW DdeW is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 23
Standaard

Duurde ong. een week tot 7 werkdagen.
Hangt natuurlijk van het probleem af, dus in dit geval wat langer ivm vervangen.
Maar je kan hem ook langs brengen, misschien dat ze hem terwijl je wacht zelfs maken als het niet zoveel werk is.
  #52  
Oud 21-06-11, 06:02
iLugnut iLugnut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Hoelang ben je hem kwijt als je opstuurt naar Iphoneservicepoint of naar iphone-reperatie-service?
Hangt er vanaf je kunt langs gaan maar je kunt hem ook opsturen dan heb krijg je heb binnen 24 uur weer terug. Moet je even op hun site. kijken.
  #53  
Oud 21-06-11, 18:50
Aconda Aconda is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Blijft het toch vreemd vinden.
Ondanks de verhalen die ik hier lees......
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem: Mensen aan de ander kant horen mij niet (ik hen wel).
Maar als ik gewoon geluid opneem via de Dictafoon.....geen probleem. Dus de microfoon werkt gewoon.
Iemand nog oplossingen c.q. dezelfde problemen?
  #54  
Oud 21-06-11, 18:58
Puff Puff is offline
• iOS 12.0
• 12.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: nvt
Berichten: 18
Standaard

Ik ook hetzelfde probleem.....

Naar een genius bar geweest (apple store buitenland)....binnen 5 minuten een nieuwe...
  #55  
Oud 22-06-11, 00:34
malias4 malias4 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik moet 3 weken wachten voor belcompany :-(
  #56  
Oud 22-06-11, 19:25
Aconda Aconda is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Nou, soms schijnen oude methodes ook te helpen.
Paar keer met de onderkant (waar de microfoon zit) op een houten ondergrond laten vallen (niet te zacht, maar ook niet te hard). En na een paar keer.........walla!........de mic werkte weer . Nu benieuwd hoe lang ie het blijft doen.....
  #57  
Oud 23-06-11, 21:04
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iLugnut Bekijk bericht
Hangt er vanaf je kunt langs gaan maar je kunt hem ook opsturen dan heb krijg je heb binnen 24 uur weer terug. Moet je even op hun site. kijken.
Echt irritant, ene moment doet die het en andere moment weer niet. Ik ga hem laten repareren bij Iphone4service, je krijgt toch nieuwe terug of niet? De mijne komt wel uit Belgie, is dat erg?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2011 om 21:07 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aconda Bekijk bericht
Nou, soms schijnen oude methodes ook te helpen.
Paar keer met de onderkant (waar de microfoon zit) op een houten ondergrond laten vallen (niet te zacht, maar ook niet te hard). En na een paar keer.........walla!........de mic werkte weer . Nu benieuwd hoe lang ie het blijft doen.....
welke kant zit de microfoon? Links of rechts dus links van de home button of rechts?
  #58  
Oud 23-06-11, 21:35
iLugnut iLugnut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Echt irritant, ene moment doet die het en andere moment weer niet. Ik ga hem laten repareren bij Iphone4service, je krijgt toch nieuwe terug of niet? De mijne komt wel uit Belgie, is dat erg?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2011 om 21:07 ----------



welke kant zit de microfoon? Links of rechts dus links van de home button of rechts?
Hij zit rechts!
  #59  
Oud 23-06-11, 21:39
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iLugnut Bekijk bericht
Hij zit rechts!
Dus als ik naar scherm kijk rechts?
  #60  
Oud 23-06-11, 21:40
iLugnut iLugnut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 20
Standaard

Jup rechts bij het gaasje naast het docking gat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 microfoon probleem? bn326160 iPhone algemeen 21 01-02-13 13:55
Microfoon iphone? Buuje iPhone algemeen 6 09-10-11 21:18
Raar microfoon probleem. t273 iPhone algemeen 6 16-02-10 20:39
Iphone 3gs microfoon probleem!!!! help! Dstar iPhone algemeen 4 07-11-09 10:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.