//

Toch nog eens bluetooth probleem op iphone 4

Toch nog eens bluetooth probleem op iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, (alvast excuses voor het plaatsen van dit uitgemolken probleem, maar ik snap er niets van) Ik heb sinds kort een iphone 4 en leer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-08-10, 09:15
thongpoon thongpoon is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard Toch nog eens bluetooth probleem op iphone 4

Hallo,
(alvast excuses voor het plaatsen van dit uitgemolken probleem, maar ik snap er niets van)
Ik heb sinds kort een iphone 4 en leer daar nu een beetje mee om te gaan. Ik heb bluetooth op dit apparaat ingeschakeld en dan zou het bluetooth tekentje blauw moeten worden, maar het blijft grijs. Ik kan ook geen contact maken met een ander bluetooth apparaat. Nu schijnt dit een bekend probleem van apple te zijn en internet staat er (te) vol mee. Ik ben gisteren een paar uur bezig geweest om diverse sites af te klapperen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Een (voor een leek) begrijpelijke oplossing heb ik niet kunnen vinden. Misschien weet hier iemand een oplossing?
mvrgr. Thongpoon.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-10, 10:01
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Welk ander bluetooth apparaat betreft het? iPhone ondersteund deze bluetooth profielen

Laatst gewijzigd door wouter1981; 31-08-10 om 10:05.
  #3  
Oud 31-08-10, 10:49
thongpoon thongpoon is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Die profielen is voor mij echt abakadabra. Maar met bijv. mijn pc met bluetooth, laptop, Samsung jet, Nokia N95, kan geen verbinding gemaakt worden. Het bluetooth tekentje blijft grijs terwijl het blauw moet zijn na bluetooth ingeschakeld te hebben. Ik heb daarover ook veel gevonden met googlen, maar ik kom er niet uit. Het schijnt een vrij bekend probleem te zijn.
  #4  
Oud 31-08-10, 11:47
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

je wilt waarschijnlijk bestanden oversturen? Dat is standaard niet mogelijk. Hiervoor heb je special apps nodig. Zoek eens op bluetooth in de appstore.
  #5  
Oud 31-08-10, 18:08
thongpoon thongpoon is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Ok, gaan we proberen! Maar niks bruikbaars gevonden. Ik snap er niks van! Op elke hedendaagse telefoon kan je bestandjes overzetten via bluetooth, en op zo'n (te) duur ding werkt het niet.

Laatst gewijzigd door thongpoon; 01-09-10 om 09:41.
  #6  
Oud 23-03-11, 18:38
boomer1 boomer1 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 7
Standaard

Beste,

Je bent niet alleen. Ik ben evenzeer pissed-off van de iphone bluetooth-ellende !!!!
Mijn probleem betreft binnenkomende telefooncalls : ik moet de iphone uit de houder nemen om hem aan mijn oor te houden, anders hoor ik niets ! Unbelievable !
Voor een toestel van 650 euros is dat onaanvaardbaar . Volgende keer koop ik eender wat, maar ZEKER GEEN iphone meer .

Vertel het verder zodat niet nog meer mensen bedrogen uitkomen !!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nog maar eens een scheur in de kast 3GS 32Gb Dutch Moose iPhone algemeen 0 28-01-10 22:04
Toch nog een vraag aanschaf iPhone dree Archief 7 09-10-07 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.