//

Safari kan bestand niet downloaden?

Safari kan bestand niet downloaden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had een klein vraagje ik ben een nieuw member hier dus ik weet nog niet hoe alles hier precies werkt.. ik heb gisteren mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-08, 11:42
gino69 gino69 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard Safari kan bestand niet downloaden?

ik had een klein vraagje ik ben een nieuw member hier dus ik weet nog niet hoe alles hier precies werkt.. ik heb gisteren mijn i phone gekocht. ik had een paar vraagjes

als ik flash player wilt downloaden vraagt die om een besturingssysteem. hoe kan ik dat zien.. want er zijn 2 soorten flashplayers om te downloaden.

als ik op downloaden klik staat er safari kan bestand niet downloaden.

mijn tweede vraag is of ik mijn mp3 bestanden als beltoon kan instellen?.

mijn derde vraag is als ik muziek afspeel komt er maar geluid uit één speaker hoort dat zo want er zijn er twee of is de andere speaker een microfoon.

mijn 4e vraag is als ik packages wil downloaden komt er te staan (error package download failed can't find host)

nou ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen..

ik heb een iphone 8gb simlockvrij en nederlandstalig...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-08, 11:48
danield danield is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 35
Standaard

- Flash kan niet, ookal draait er OSX op.
- Safari op de iPhone kan ook geen bestanden downloaden, alleen audio/videobestanden weergeven.
- Andere is microfoon ja.
- MP3 als ringtone kan officieel niet, onofficieel wel, alleen dan geen mp3, zoek hier maar eens even rond.
- Over je 4e vraag is ook een topic, dit probleem hebben meer mensen de laatste tijd.

*Af en toe verbaas ik me... ALS je de iPhone met veel gedoe ergens vandaan haalt, dan heb je die keynote toch duizend keer bekeken, iedere pagina van apple.com/iphone bekeken, en volg je alle nieuws op de voet?

Net zoals iemand op school met z'n touch... Ja, nee internet werkt niet, jammer dan...
Dat kan ik echt niet snappen.

Laatst gewijzigd door danield; 11-02-08 om 11:56. Reden: Typefout, letter vergeten :')
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
safari kan de pagina niet openen omdat deze een lokaal bestand is. yasinsta Jailbreak apps en thema's 1 10-03-11 13:59
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is Ewoud33 Jailbreak 11 20-12-10 22:26
Foto's synchroniseren: Kan bestand niet vinden. LaLena iTunes 4 22-06-10 17:16
Mac OS X: kan orginele bestand niet vinden??? rmondie iTunes 3 17-08-09 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.