//

iphone recovered niet

iphone recovered niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 3 dagen geleden doet mijn iphone heel raar. Het begon me dat me iphone crashde. Daarna blijf hij haken bij het apple logo tijdens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-09-10, 13:53
Raitokek Raitokek is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard iphone recovered niet

Sinds 3 dagen geleden doet mijn iphone heel raar. Het begon me dat me iphone crashde. Daarna blijf hij haken bij het apple logo tijdens het opstarten. Vervolgens kreeg ik last van regelmatig een wit scherm als ik opstarten.
Ook kreeg ik tot 2 keer toe allemaal codes net als mac's terminal. met iets als error status: panic. Hij start tegenwoordig wel en het is me sindsdien 2x gelukt hem te recoveren maar hij werkt dan een aantal uur goed tot ie weer vastloopt of crashed.

Helaas lukt de recovery 1 op de 20 keer ofzo. Vaak krijg ik error: 21 of 1604. Vaak loopt hij ook gewoon tijdens het process vast. Ik heb nog steeds last van dat ik afentoe een wit scherm of distorted scherm krijg. Wat voorheen nooit was. Er is ook niks raars gebeurd in de zin van val of stoot schade.

ik hoop echt dat iemand me kan helpen tijdens de crash had me iPhone 4.01 gejailbreaked via jailbreakme.com. het gaat om een iphone 3g van ongeveer een half jaar oud. Ik denk persoonlijk dat het een software issue is als ik hem werkend krijgt is hij blijkbaar nog instabiel na een succesvolle recovery want hij crashed na een tijd naar behoren gewerkt te hebben alsnog.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en alvast heel erg bedankt,

Met vriendelijke groet,
Vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-10, 07:28
Raitokek Raitokek is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

niemand tips of een oplossing?
  #3  
Oud 10-09-10, 17:14
vsb focus vsb focus is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Graak je ook niet via RECBOOT is recovery?
  #4  
Oud 10-09-10, 17:32
adjekuo adjekuo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard

je moet hem in DFU mode(tutorial staat hier op de site) zetten en dan herstellen en als dat niet lukt check je kabels en probeer op een andere pc
  #5  
Oud 14-09-10, 12:50
Tincup Tincup is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem gehad met een Iphone 3GS, niet gejailbreaked.

Het begon een week of 2 geleden. Ineens sprong het scherm op wit, en deed niets meer. Met een harde reset duurde het een half uur tot het toestel weer werkte. Daarna duurde het een paar dagen voor het weer gebeurde, en vanaf dat moment een keer of 2 per dag. Zeer frustrerend.

Toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen, Ipod leeg gegooid, hielp allemaal niet.

Ik heb contact gehad met de helpdesk van T-Mobile, en die kwamen snel tot de conclusie dat de iphone ter reparatie moet. Pro Assist heeft het toestel omgeruild voor een Nokia E63 (om te janken, maar goed...).

Ze zeggen dat het 4 tot 6 weken gaat duren.

Iemand enig idee of het toestel gerepareerd wordt, of dat ze een nieuwe sturen?
Reageren

Labels
boot error, iphone, white screen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) keesdr iPhone algemeen 3 01-02-11 21:19
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet jeckyl iTunes 11 26-09-10 08:24
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone japanner Archief 2 09-11-09 18:09
iPhone 3G: Kan niet met iphone gebeld worden ook niet na ultrasnow vandenbossche Unlock 5 28-06-09 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.