//

Contacten importeren op iPhone 4

Contacten importeren op iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een iPhone 4 en ik wil graag m'n oude telefoonnummers importeren. Maar ik heb nu een microsim. Hoe zet ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-10, 15:35
Fala Fala is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Contacten importeren op iPhone 4

Hallo, ik heb net een iPhone 4 en ik wil graag m'n oude telefoonnummers importeren. Maar ik heb nu een microsim. Hoe zet ik de telefoonnummers over? (Heb al geprobeerd om alle telnrs van oude telefoon op de microsim te zetten, maar dat doet hij niet, en ook niet via een exportbestand etc) Dus is alles overtypen de enige mogelijkheid?

Bedankt alvast,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-10, 15:45
sa-jaws sa-jaws is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: eindhoven
Berichten: 27
Standaard

je moet eerst alles van je je oude telefoon naar je microsim kopieren, je hebt een adapter nodig zodat je microsim in je oude telefoon past
  #3  
Oud 08-09-10, 15:51
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Je oude iPhone via iTunes met Outlook laten syncen, wel de optie in iTunes aanzetten om je contacten te syncen. Of als je nog geen iPhone hebt, je oude software gebruiken om je contacten van je oude mobiel met Outlook te syncen.

Hierna staan ze in Outlook en kan je je nieuwe iPhone 4 weer via iTunes syncen. En nu ook weer de optie aan zetten dat je je contacten met Outlook wilt syncen.

Laatst gewijzigd door Dragon; 08-09-10 om 15:53.
  #4  
Oud 08-09-10, 16:00
Fala Fala is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb inderdaad met een adapter mijn nieuwe microsim in m'n oude toestel gestopt en geprobeerd het te kopiëren, maar dat doet hij niet. (het is echt een oud bakkie hoor mijn oude toestel, dus wellicht dat het daar aan ligt.) Maar ik heb op zich alle contacten op mijn pc staan en kan ik exporteren via .csv bestand. Kan ik daar nog wat mee?

Ik kan niet via outlook importeren, heb ik al geprobeerd, maar daar importeert hij dus alleen lege contactgegevens. Dus wat ik daar dan fout doe?
Vraag me af of ik outlook kan laten synchen met iTunes, aangezien ik outlook op mijn werklaptop niet lokaal kan opstarten (Waar ik dus iTunes op heb) en in mijn werkomgeving mag ik geen iTunes draaien.

Dus is er nog een andere mogelijkheid?
PS: bedankt voor jullie snelle reacties!
  #5  
Oud 25-10-11, 21:08
JenD71 JenD71 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo, ik heb zojuist een iphone 4 32GB aangeschaft. Nu wil ik mijn contacten van mijn oude telefoon (nokia e65) in mijn iphone zetten, maar heb geen flauw idee hoe dat moet. Hierboven wordt gesproken over een adapter. Wat voor adapter is dat dan? Kan het ook op een simpele, eenvoudige manier? Ik heb versie 5.0 gedownload.
Hebben jullie een oplossing?
  #6  
Oud 26-10-11, 07:43
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JenD71 Bekijk bericht
Hallo, ik heb zojuist een iphone 4 32GB aangeschaft. Nu wil ik mijn contacten van mijn oude telefoon (nokia e65) in mijn iphone zetten, maar heb geen flauw idee hoe dat moet. Hierboven wordt gesproken over een adapter. Wat voor adapter is dat dan? Kan het ook op een simpele, eenvoudige manier? Ik heb versie 5.0 gedownload.
Hebben jullie een oplossing?
Het probleem zit hem in de simkaart van de nokia, die is te groot voor de iphone 4.
Dus zul je een adapter moeten hebben zodat je de simkaart , nieuwe microsim, in je nokia kan stoppen en zo je contacten op die sim kan zetten, daarna de sim uit de adapter halen, in je iphone stoppen en via instellingen simcontacten importeren.
Reageren

Labels
importeren contacten, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten exporteren (Nokia) en importeren in iPhone Kevin iPhone algemeen 0 07-05-11 17:33
Contacten op iPhone importeren naar Windows Coca iTunes 0 03-04-10 14:55
Contacten iphone importeren in een andere macbook. Karolus Archief 1 14-02-10 20:10
SIM contacten importeren DennisE36 iPhone algemeen 6 21-08-09 10:28
Contacten importeren Tmzz iPhone algemeen 3 28-09-08 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.