//

Iphone 4; niets krasvrij aan, let op!

Iphone 4; niets krasvrij aan, let op! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Inno Zonde man Mijn iPhone komt maandag binnen, maar mijn screenprotector en hoesje pas wat later... Nu vroeg ik me af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-09-10, 14:55
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Zonde man Mijn iPhone komt maandag binnen, maar mijn screenprotector en hoesje pas wat later... Nu vroeg ik me af of de iPhone al geleverd wordt met een soort transparante beschermsticker (zoals je dat wel vaker ziet bij nieuwe mobieltjes)...
Ja er zit inderdaad gewoon standaard al van dat plastic op.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-09-10, 18:51
anoe anoe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdammed
Berichten: 36
Standaard

volgens mij werkt dieze bescherming ook een beetje als een 'heattrap'. gewoon goed opletten en wakker blijven help ook
__________________
if you can't fixit, don't...
  #23  
Oud 12-09-10, 00:04
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Best leuk en slim bekeken om zo'n screen protector te gebruiken, maar als je hem laat vallen helpt dat ook niet vrees ik.

En ik weiger te geloven als je een iPhone 4 voorzichtig op tafel legt, dat een kras vanzelf ontstaat...

Laatst gewijzigd door PrittStift; 13-09-10 om 15:51.
  #24  
Oud 12-09-10, 10:18
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Zeg PrittStift; dan geloof je het niet, prima! Het is maar een waarschuwing en zoals ik zei hoef je die niet aan te nemen. Misschien heeft jouw ongeloof te maken met het feit dat je het verhaal voor jezelf nogal opblaast; zo staat er nergens dat het een lange kras is....dat is in jouw hoofd ontstaan. Je geloofd het niet en dat maak je kenbaar, prima, maar ga nu niet degenen die een goedbedoelde waarschuwing geven continue voor leugenaar uitmaken.
  #25  
Oud 12-09-10, 10:43
mikkie mikkie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: best
Berichten: 3
Standaard protector

als je de iphone nieuw krijgt zit er een beschermfolie op die je kan laten zitten alleen even de bovenkant afknippen
  #26  
Oud 12-09-10, 11:26
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Ja, op zowel de voor als achterkant zit een plasticje. Even de trek lipjes (of hoe noem je zoiets??) eraf knippen en voor nood kun je het dan best even laten zitten denk ik.
  #27  
Oud 12-09-10, 16:35
Rolandinho Rolandinho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Lane Bekijk bericht
Vandaag een vreselijke ramp gebeurd; er zit een krasje op de achterzijde van mijn Iphone 4
Die achterkant die net zo krasvrij zou zijn als de voorkant........

Zie dit als een waarschuwing, koop een hoesje oid want er is door niets gewoon een kras in gekomen bij mij!
Als het dan al zo krasvrij is, zou er toch wel wat gebeurd moeten zijn wil het dan toch gebeuren......en dat is niet zo!
Ik leg hem al nooit zomaar neer maar extra zachtjes en op een papiertje oid; nooit "bloot" op de tafel. Ik veeg het eerst nog eens schoon voor ik hem neerleg (ja, echt waar) en ik heb hem continue in de gaten. ALs er een zandkorrel onder ligt, heb ik het in de gaten. Ik verschuif hem niet en ik zorg dat dat ook niet kan gebeuren.

Echt waar; er is geen grotere mierenbevruchter dan ik op dit punt!

TOCH, is er een kras in gekomen; niet een licht krasje, maar een beste pit van een mm die je voelt als je er overheen gaat!!

Ik kan me niet voorstellen hoe dat gekomen is, als je het ziet denk je dat iemand me wilde steken met een scherp voorwerp en ik met mijn telefoon afgeweerd heb.......zo'n schade zit eraan. Ik heb hem niet uit het oog gehad oid en dus is het gebeurd op.......tja, NIETS!!

Ik ben er doooooodziek van! Let op mensen dus met je toestel; ga er niet te makkelijk mee om omdat hij toch krasvrij is!
Stichting Correlatie dan maar bellen
  #28  
Oud 12-09-10, 17:23
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard

Je zou het haast doen ja.
  #29  
Oud 12-09-10, 21:11
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Mjah. Een krasje kom natuurlijk nooit vanzelf. Ik ben er ook zuinig op en heb hem los in mijn broekzak maar nog geen krasje te vinden. Het toestel is ook grotendeels van glas, vreemd als je dan denkt dat dit niet krast ;-)
  #30  
Oud 12-09-10, 23:10
michal michal is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikkie Bekijk bericht
als je de iphone nieuw krijgt zit er een beschermfolie op die je kan laten zitten alleen even de bovenkant afknippen
Toen ik het lipje aftrok liet ik het per ongeluk vallen op straat.
Er zit nu een klein pitje aan de voorkant er in. Je kan dus voorstellen hoe erg ik baalde net een nieuw iphone en dan meteen al een pitje erin. Ik kon wel huilen.
  #31  
Oud 13-09-10, 08:13
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Ik leg mijn iPhone 4 nooit zomaar op een hard oppervlak zonder bescherming (Apple bumper case of Griffin Reveal case)
  #32  
Oud 13-09-10, 10:05
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

@ Wim Lane
Maak je niet zo druk om een ''krasje'' van 1mm !!
Je gaat zo aan, alsof de wereld vergaat...terwijl het maar een telefoon is
Ook een iphone 4 is en blijft een ''gebruiksvoorwerp'', net zoals een auto,tv,magnetron enz..., en hoevaker je het gebruikt, des te groter het risico dat er iets mee gebeurd.
ik weet niet wat voor auto je rijdt, maar is die 100% krasvrij ? Dacht het niet !!
En hoe jij met je iphone omgaat , is toch te zot voor woorden [ ik zou hem tussen het Swarovski kristal leggen ], en je hoeft echt niet anderen te waarschuwen, hoe snel er een krasje op kan komen, want dat weet iedereen wel.
Zelf gebruik ik de iphone 4 nu 1 1/2 maand [ ja.. zonder bescherming of wat dan ook ], en mzoder krassen. Maar mocht het toch gebeuren dat er een kras op komt, en dat gebeurd, jammer dan

ps- zelfs de mooiste vrouw van de wereld, heeft ook een ''scheurtje''
  #33  
Oud 13-09-10, 10:13
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Huh? mijn iPhone 4 is al een paar keer over het asfalt geknald en steekt samen met mijn sleutels in mijn zak. Ik snap dan ook niet dat je beweert dat er van zelf krassen zouden op komen.

Het glas is rap vuil ja, maar krassen?!
  #34  
Oud 13-09-10, 10:36
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mapmap Bekijk bericht
Huh? mijn iPhone 4 is al een paar keer over het asfalt geknald en steekt samen met mijn sleutels in mijn zak. Ik snap dan ook niet dat je beweert dat er van zelf krassen zouden op komen.

Het glas is rap vuil ja, maar krassen?!
Dit is dus een voorbeeld dat je vanalles met een scherm kan doen voordat er ook maar iets op te zien is.
  #35  
Oud 13-09-10, 11:29
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Whoei, je sleutels en je iPhone samen in 1 broekzak ?! Ehhh....nee, dat doe ik echt niet. Verbaas me er wel over dat er dan nog geen krasjes zijn ontstaan op het toestel
  #36  
Oud 13-09-10, 15:10
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Apple zelf zegt niet eens dat het krasvrij is. Het krast alleen minder snel dan voorheen (wat wel klopt als ik kijk naar de 3GS).

En trouwens, als je de kras kan voelen dan moet je er toch iets mee hebben gedaan (want een licht krasje van een zandkorrel bijvoorbeeld hoor je niet te voelen).
Voorkant (scherm) kan trouwens meer tegen krasjes dan de achterkant.
  #37  
Oud 13-09-10, 16:10
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Sorry hoor, ik vind het ontzettend vervelend voor iemand zoals jij! Fijn dat je je zo'n zorgen maakt over een pitje die op onverklaarbare wijze vanzelf is ontstaan. Dat betekent dat je op dit moment niets ergers hebt om je druk over te maken, ik bedoel als je dit een ramp vind, in welke film zit jij dan met je gedachten? Maar goed, gelukkig maar...

Ennuh, kijk eens even op deze voor jouw geschikte site.. Het Mierenforum • Forumoverzicht .. misschien dat jij daar als de allergrootste "mierenbevruchter" nog iets voor de wereld kan betekenen...

Laatst gewijzigd door PrittStift; 13-09-10 om 19:58.
  #38  
Oud 14-09-10, 11:47
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Whoei, je sleutels en je iPhone samen in 1 broekzak ?! Ehhh....nee, dat doe ik echt niet. Verbaas me er wel over dat er dan nog geen krasjes zijn ontstaan op het toestel
Ik niet echt, ik zou verbaasd zijn moesten er wel op krassen opstaan. Net nog eens goed onderzocht en ja op de voorkant geen enkele kras en merk dat het glas aan de achterkant dus blijkbaar ook krasvrij is want ik kan zo de krassen op de lens zien en die zien er niet fraai uit. Het zou toch wel bizar zijn dat mijn sleutels toevallig steeds enkel de lens krassen maar de rest van de achterkant niet. De krassen stoppen dan ook aan de bezel van de lens.

Nu ben ik er dus zelfs 100% zeker van dat deze topic een bogus topic is. Het glas krast niet, lens krast wel!
  #39  
Oud 26-09-10, 22:50
Gia Gia is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

ik ga hem maar in de vitrine leggen
  #40  
Oud 27-09-10, 16:22
Coentje44 Coentje44 is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Ergens
Berichten: 46
Standaard

Wow echt erg.
Koop een hoesje?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kapot, niets aan te zien Tjade3 iPhone algemeen 17 12-04-13 16:27
2.2.1 iphone gelockt en niets meer aan te doen groochy iPhone algemeen 13 04-05-09 15:01
Iphone doet niets volkan iPhone algemeen 1 18-10-08 13:31
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets rob_s Unlock [archief] 1 04-01-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.