//

Handmatige update naar 4.1

Handmatige update naar 4.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik wil mijn 3G graag updaten naar 4.1 maar in iTunes krijg ik constant de melding dat er zich een time-out van de netwerkverbinding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-10, 13:37
jarnovld jarnovld is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 27
Standaard Handmatige update naar 4.1

Goedemiddag,

Ik wil mijn 3G graag updaten naar 4.1 maar in iTunes krijg ik constant de melding dat er zich een time-out van de netwerkverbinding heeft voorgedaan. Ik heb alle antivirus en firewalls uitgeschakeld en het probleem blijft zich voordoen. Met mijn internetverbinding lijkt niks mis.
Nu wil ik mijn iPhone handmatig updaten maar ik begrijp niet precies hoe dit werkt. Ik heb de software voor firmware 4.1 gedownload en het .zip bestand uitgepakt. Vervolgens sluit ik mijn iPhone aan en klik ik op 'Herstellen' in iTunes terwijl ik de shift toets ingedrukt hou. In het venster dat verschijnt moet ik een .ipsw bestand selecteren, echter kan ik deze niet vinden in het bestand wat ik gedownload heb.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-10, 14:30
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Denk dat je de .zip file niet moet uitpakken. Maar de extensie .zip veranderen in .ipsw.

Wat voor bestanden zie je trouwens na het uitpakken van de .zip file?
  #3  
Oud 09-09-10, 14:38
jarnovld jarnovld is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 27
Standaard

In het .zip bestand staan .dmg en .plist bestanden en een map met de naam Firmware. Als ik deze open krijg ik 2 mappen: all_flash en dfu.

Ik zal straks even proberen de extensie te veranderen in .ipsw.

Bedankt voor je reactie!
  #4  
Oud 09-09-10, 15:19
jarnovld jarnovld is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 27
Standaard

Het veranderen van de extensie was inderdaad de oplossing! Nu is mijn 3G tenminste niet meer zo traag. Thanks!
  #5  
Oud 12-10-10, 12:29
jayblo jayblo is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarnovld Bekijk bericht
Het veranderen van de extensie was inderdaad de oplossing! Nu is mijn 3G tenminste niet meer zo traag. Thanks!
Ik wil ook handmatig updaten van 3.1.3 naar 4.01 en ik heb t ispw bestand al en wil dan ook mijn 3gs aansluiten op de pc(itunes opstarten) en dan op shift herstel drukken en dan het juiste bestand zelf kiezen idd maar moet de iphone daarvoor uitstaan of miss in DFU?

Wil graag weten omdat ie jailbroken is en simlock heeft en hij moet niet per ongeluk naar 4.1 gaan want dan ben ik de pisang!! De unlock laat nog op zicht wachten tot 4.2 en ik heb geen Shhs opgeslagen niets!!

Ga ik ook meteen doen als de handmatige upgrade gelukt is

Thanx alvast
Reageren

Labels
4.1, handmatig, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Handmatige backup op mn iphone4 zetten gon1234abcd iPhone algemeen 2 02-08-10 14:29
Na handmatige install summerboard, crash soemy Unlock [archief] 1 12-11-07 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:21.