//

iPhone van USA naar Curacao naar Nederland

iPhone van USA naar Curacao naar Nederland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is voor mij het beste om mijn 2 iphones te vervoeren? Ik heb dus 2 doosjes met een uitgepakte en geactiveerde iPhone 4's Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-10, 15:54
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard iPhone van USA naar Curacao naar Nederland

Wat is voor mij het beste om mijn 2 iphones te vervoeren?

Ik heb dus 2 doosjes met een uitgepakte en geactiveerde iPhone 4's

Ik vlieg maandag van USA naar Curacao en van daar 4 uur later naar Nederland, hoe kan ik nu het beste mijn iPhone meenemen? Doosjes in de koffer? Volgens me pa is er 1 op 1 controle..

Doosje opsturen en 1 iPhone aan me vader geven? En de andere zelf in me broek?

Ik heb nu zelf al een 3Gs moet ik ze dan beide in me broek doen? Want je broekzakken zullen leeg moeten als je je koffers hebt want je zal wel weer door poortje
Moeten?

Iemand help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-10, 17:24
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Die 1 op 1 controle aan de gate is voor drugs...daarna haal je je koffer op en ga je door de douane..
  #3  
Oud 13-09-10, 05:13
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Ja en als je je koffer pakt bij de hal loop je door het poortje 'niks aangeven' en dan ben je in de aankomst hal? Dus ik kan de doosjes gewoon in de handbagage doen? Die wordt toch niet gecheckt.. Hoe groot is de kans dat je eruit gehaald wordt?

Volgens me broer hebben ze een automaat die random afgaat om een persoon eruit te pikken? Want als dat zo is en ik wordt gepakt, en niet de hele familie pak ik gewoon een andere koffer
  #4  
Oud 22-10-11, 00:35
PerryR PerryR is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Oosten vh land
Berichten: 4
Standaard Prijzen op Curaçao

Heeft iemand een idee wat de prijzen daar zijn? Is dat ergens te vinden op het internet? Is er een of meerdere winkels in Willemstad?
Ik ga volgend jaar maart die kant op. Is dat het wachten waard of maakt het qua prijs niet zoveel uit?
  #5  
Oud 22-10-11, 02:38
hanifa hanifa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik ben 2 keer naar Curacao geweest en beide keren moesten van alle passagiers de bagage (koffers + handbagage) door scan heen. Ze hadden de band waar je je koffers ophaalt helemaal afgezet en je kan het niet omzeilen omdat je in de gaten wordt gehouden. Je kon er alleen uit via de scan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sms'en van Nederland naar buitenland? Hamertej Odido (T-Mobile) 2 22-07-10 22:19
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58
iPhone: Iphone 2g van usa naar nl languege veranderen?!?! Typischmo Jailbreak 2 02-09-09 02:33
van duits naar nederland Larendovg Archief 3 11-04-08 23:26
Van US naar Nederland ZerGG Archief 12 27-11-07 18:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.