//

Iphone 4 schermuitval

Iphone 4 schermuitval discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben nieuw hier en kan in de bestaande topics mijn probleem met de Iphone 4 niet vinden. Ik heb mijn Iphone net twee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-10, 19:56
MikeyAirmax MikeyAirmax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 schermuitval

Hoi,

Ik ben nieuw hier en kan in de bestaande topics mijn probleem met de Iphone 4 niet vinden.

Ik heb mijn Iphone net twee dagen via T-Mobile. Hij werd geleverd met IOS 4.02 en Itunes gaf aan dat er update was dus netjes gedownload en geïnstalleerd. Daarna alles weer gesynchroniseerd. Ik heb hem twee dagen gebruikt zonder problemen.
Van het 1 op het andere moment kreeg ik problemen met het scherm. IOS werkt gewoon nog maar het beeld wordt zwart. Ik hoor nog dat hij gewoon werkt als ik het scherm aanraak of overschakel van tril naar geluidmodus. Als ik gebeld word gaat hij over en ik weet waar ik moet drukken om op te nemen. Als ik in heel vel licht kijk zie ik zeeeeer vaag wat beeld, heel diep. In standby en dan weer aan zetten resulteert in een 'flits' van het homescherm maar dat valt vrijwel meteen weer weg. Restarten, en herstellen hebben geen resultaat opgeleverd.

Iemand hetzelfde probleem? Ik ga maandag bellen want dit kan natuurlijk niet. Die dingen zijn duur genoeg en als het dan na 2 dagen al niet werkt ...

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
zwart scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.