//

Reboot tijdens bellen na update 4.1

Reboot tijdens bellen na update 4.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na talloze problemen betreffende de reboot tijdens bellen met Ipone 3gs blijft het het stil bij deze discussie.Heeft niemand er geen last meer van?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-10, 09:09
paul45 paul45 is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard Reboot tijdens bellen na update 4.1

Na talloze problemen betreffende de reboot tijdens bellen met Ipone 3gs
blijft het het stil bij deze discussie.Heeft niemand er geen last meer van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 22:19
ucsdcom ucsdcom is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Ik heb mijn toestel in de kast gegooid en mijn oude GSM weer in gebruik genomen. Na de update wel de 3Gs geprobeerd en geen problemen gehad tijdens het testen (gesprekken van 6 en 11 minuten aangezien hij eerder plat ging op de 5e of 10e minuut). Mogelijk dus verbeterd. Ik heb alleen nu even geen zin meer in dat het mis gaat in een belangrijk gesprek. Het toestel blijft dus nog even in de kast.
  #3  
Oud 15-09-10, 09:12
joostv69 joostv69 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard hoe on-apple?

Zelfs na de update naar 4.1 valt het gesprek na 3-6 min. gewoon weg en verschijnt het bekende "apple"tje. Dit is een voor een zakelijk beller zoals ik een drama, vooral omdat blijkbaar zeer weinig mensen hier last van hebben. Heeft iemand een oplossing? (ook na het sluiten van de apps gebeurd het nog steeds....)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS reboot tijdens gesprekken yvesdeclercq iPhone algemeen 7 14-08-11 19:13
uitvallen tijdens bellen eijber iPhone algemeen 3 22-01-11 17:10
Gezoem tijdens bellen picol iPhone algemeen 11 08-12-10 16:46
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 11:39
tijdens de jailbreak blijft de iphone hangen in de reboot onboard Archief 1 05-02-10 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:26.