//

iPhone 4 - Home Button reageert niet goed

iPhone 4 - Home Button reageert niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 4 ontvangen op Zaterdag 11 September 2010. Blij opengemaakt, dacht dat alles wel goed werkte, totdat ik er achter kwam dat de home button ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-10, 01:46
styloboy7 styloboy7 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Breda
Berichten: 2
Angry iPhone 4 - Home Button reageert niet goed

iPhone 4 ontvangen op Zaterdag 11 September 2010. Blij opengemaakt, dacht dat alles wel goed werkte, totdat ik er achter kwam dat de home button wat harder in gedrukt moest worden dan normaal.

Ik neem aan dat als je de home-button licht in drukt ( dus met de klik die je voelt ) aan moet springen. Kan ik dit probleem zien als een DOA.

Om eerlijk te zijn raak ik hier extreem gefrustreerd van. Ik wil een nieuwe iPhone, maar door die ontzettend irritante wachtrij ben ik bang dat het niet één twee gaat. Wat moet ik doen om zo snel mogelijk en goed functionerende iPhone 4 weer in mijn handen te hebben.

Eerste keer overigens dat het gebeurd, maar uitersts vervelend als je net 7 weken heb gewacht op je iPhone, je oude de deur uit heb gedaan en een micro-sim hebt en een abbonement die door blijft lopen.

Graag hulp hierbij of eventueel mensen die ook last hebben van dit probleem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-10, 21:36
glennseegers glennseegers is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gaanderen
Berichten: 19
Standaard

heb bijna hetzelfde probleem alleen werkte de homeknop bij mij al na 8 dagen helemaal niet meer, ben terug naar tdebiel gegaan en ben nu alweer 4 dagen aan het wachten op een nieuwe ze hebben me beloofd dat ik morgen een nieuwe krijg.
  #3  
Oud 16-09-10, 23:44
styloboy7 styloboy7 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Breda
Berichten: 2
Standaard

Ik heb Klantenservice gebeld, aangezien ik het toestel telefonisch had besteld. Verzocht om doorverbonden te worden met After Sales/Reparatie. Niet laten terug bellen, want dat doen ze niet.

Uiteindelijk werd ik doorverbonden met afdeling DOA en die stuurt binnen 2 weken een nieuwe. En ik moet de mijne binnen 2 weken opsturen naar hun. Dus hopelijk gaat alles goed en heb ik volgende week een nieuwe.
  #4  
Oud 24-09-10, 13:52
Martinlee Martinlee is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Lichtstad
Berichten: 5
Standaard

Ik heb mijn iphone4 omgeruild, vanwege een rammelend geluid, maar ik kreeg geen nieuwe wel een gebruikte iphone4. Nu werkt mijn home button ook niet zo goed, als de vorige. :S
Reageren

Labels
iphone home button



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Raar home button reageert niet stembediening vanzelf canga iPhone algemeen 25 31-01-12 16:17
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet keesdr iTunes 2 07-02-11 20:41
Home button reageert niet JanR iPhone algemeen 5 30-03-10 20:09
iPhone laten vallen en nu reageert de Lock-button niet meer! melloww iPhone algemeen 8 06-08-09 01:51
Home button reageert niet goed jaz075 iPhone algemeen 49 02-11-08 02:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.