//

iPhone leest simkaart niet

iPhone leest simkaart niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds 5 maanden een Iphone 3Gs. 2 maanden geleden ging deze opeens moeilijk doen: hij leest de simkaart nl niet meer, geeft steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-09-10, 20:22
SylviaK SylviaK is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard iPhone leest simkaart niet

ik heb sinds 5 maanden een Iphone 3Gs. 2 maanden geleden ging deze opeens moeilijk doen: hij leest de simkaart nl niet meer, geeft steeds aan dat deze niet geďnstalleerd is. Verder geeft hij wel gewoon goed beeld. Ik heb toen de nieuwste besturing erop gezet (weet niet welke versie dit is, kan dus anders zijn dan in profiel staat). Ook dit gaf geen probleem. echter ook geen resultaat.
3 weken terug ben ik ermee naar de winkel gegaan waar hij ter reparatie is opgestuurd. Nog niks gehoord, dus heb zelf even bij de site bij de status gekeken. Hier staat dat hij extern opgestuurd is omdat er waterschade zou zijn. Nou heb ik de telefoon nog geen 3 maanden in gebruik gehad en hij zit altijd in mijn tas tijdens vervoer. Kan dus onmogelijk met water in contact zijn geweest. Kent iemand dit probleem en/of weet iemand of dit door waterschade zou kunnen komen ondanks dat dit mijns inziens onmogelijk is?
Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G leest sim niet meer Maarten333 iPhone algemeen 0 18-05-10 23:05
Windows: iTunes leest mijn Iphone niet? Sjeffer iTunes 10 04-04-10 21:05
iPhone leest geen simkaart zuhoor iPhone algemeen 14 01-04-10 14:30
iPhone leest sim niet meer!! sannetjelief Archief 1 25-11-09 20:07
iPhone 3G leest geen simkaart j0han1987 iPhone algemeen 6 26-09-08 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.