//

Iphone 4 multitasking werkt niet meer?

Iphone 4 multitasking werkt niet meer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte Forumleden, In het begin kon ik op de iphone 4 zowel de ipodfunctie gebruiken en bijvoorbeeld op het web surfen tegelijkertijd. Echter als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-10, 15:13
spyhunter spyhunter is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard Iphone 4 multitasking werkt niet meer?

Geachte Forumleden,

In het begin kon ik op de iphone 4 zowel de ipodfunctie gebruiken en bijvoorbeeld op het web surfen tegelijkertijd. Echter als ik nu tijdens het afspelen van een nummer op de home button druk dan sluit hij de ipodfunctie helemaal af?

Heeft iemand misschien een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-10, 09:37
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je hebt een jailbreak zo te zien. Wat heb je de laatste tijd allemaal gedownload c.q. ingesteld? Ik vermoed nl. dat je de functie van de homebutton ergens hebt veranderd, met een instelling of download.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 19-09-10, 11:16
spyhunter spyhunter is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Je hebt een jailbreak zo te zien. Wat heb je de laatste tijd allemaal gedownload c.q. ingesteld? Ik vermoed nl. dat je de functie van de homebutton ergens hebt veranderd, met een instelling of download.
He Butcher, dat zou idd een logische verklaring zijn, echter geen idee welke instelling ik zou moeten veranderen.
Ik heb sbsettings draaiende en onder instellingen staat idd de optie ' activator ' ik heb de settings gereset maar ook dat werkt niet.
Ik heb nu in elk geval een idee in welke richting ik de oplossing moet zoeken, bedankt.

EDIT

In Activator staat de home button bij single press op niets dus unassigned. Zou dus geen probleem moeten zijn?



Laatst gewijzigd door spysical; 19-09-10 om 11:33. Reden: Edit knop gebruiken aub!
  #4  
Oud 19-09-10, 12:16
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Heb toch een vermoeden dat het met backgrounder / activator te maken heeft

Misschien eens de-installeren of eventueel de iPhone compleet herstellen.
  #5  
Oud 19-09-10, 12:23
spyhunter spyhunter is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Heb toch een vermoeden dat het met backgrounder / activator te maken heeft

Misschien eens de-installeren of eventueel de iPhone compleet herstellen.
jupz je hebt gelijk...uninstall van activator en bijbehorende progs maakt dat probleem verdwijnt. Zodra ik m weer installeer komt het probleem terug
  #6  
Oud 10-12-10, 21:57
veramaurilla veramaurilla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

hoi
ik heb t zelfde probleem iphone 4, alleen als ik activator verwijder heb ik nog geen multitasking??
in safemode wel???
heb zelfs in de plist gekeken maar kan daar ook nix vinden (alleen staat er iphone 3GS/ en in de andere lijst iphone 3 hoort dat). zou t iets met jailbreakme.com te maken kunnen hebben? heb al gegoogeld maar kan er nix over vinden. Iemand een idee??

En is er ook n manier om n update te doen naar 4.1 ipv 4.2?

grt!
  #7  
Oud 11-12-10, 20:07
spyhunter spyhunter is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veramaurilla Bekijk bericht
hoi
ik heb t zelfde probleem iphone 4, alleen als ik activator verwijder heb ik nog geen multitasking??
in safemode wel???
heb zelfs in de plist gekeken maar kan daar ook nix vinden (alleen staat er iphone 3GS/ en in de andere lijst iphone 3 hoort dat). zou t iets met jailbreakme.com te maken kunnen hebben? heb al gegoogeld maar kan er nix over vinden. Iemand een idee??

En is er ook n manier om n update te doen naar 4.1 ipv 4.2?

grt!
Toen ik activator, backgrounder verwijderde evenals sbsettings/tools was het probleem opgelost. Ik zou het verder ook niet weten dan...ik neem aan dat je ook opnieuw hebt opgestart?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Multitasking werkt niet na Jailbreak?(iPhone 3G) Tim14ww Jailbreak 6 26-06-10 09:48
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.