//

Wist iemand dit al??

Wist iemand dit al?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien al lang bekend, maar ik was aangenaam verrast. Ik kreeg gisteren een e-mailtje van iemand die een afspraak met mij wilde plannen. Hij schreef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-10, 10:38
I-Travel I-Travel is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard Wist iemand dit al??

Misschien al lang bekend, maar ik was aangenaam verrast. Ik kreeg gisteren een e-mailtje van iemand die een afspraak met mij wilde plannen.
Hij schreef in zijn mail als voorstel 'morgen in de middag' . Deze tekst werd herkend door de iPhone, en werd dus aanklikbaar. Met het aanklikken kon je er een activiteit van maken in de agenda, waarin het keurig op de dag erna tussen 15.00 en 16.00 werd aangegeven! Toch leuk...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-10, 12:42
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Lang leve Mail app ;-) Heeft Mac OS ook al een tijd.
  #3  
Oud 22-09-10, 12:44
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Ik wist dit nog niet, bedankt voor het melden. Erg leuk!
  #4  
Oud 22-09-10, 13:14
Waltero Waltero is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Kliko
Berichten: 74
Standaard

He dat is inderdaad wel leuk!!

Wist iemand ook dat : Als je op de home drukt op deze wijze : 1xdrukken 1sec wachten 3x drukken.. Dat het toestel dan zijn beeldscherm kleuren omgooit (wit word zwart etc) Heel raar, had dit vanmorgen ineens per ongelijk (met iphone 4 op 4.0 gejailbreakt)
  #5  
Oud 22-09-10, 13:27
Hemmik Hemmik is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waltero Bekijk bericht
He dat is inderdaad wel leuk!!

Wist iemand ook dat : Als je op de home drukt op deze wijze : 1xdrukken 1sec wachten 3x drukken.. Dat het toestel dan zijn beeldscherm kleuren omgooit (wit word zwart etc) Heel raar, had dit vanmorgen ineens per ongelijk (met iphone 4 op 4.0 gejailbreakt)
Je hoeft die 1 keer drukken en wachten niet te doen, bij jou is 3 keer drukken waarschijnlijk genoeg! Je kan dit aan of uitzetten in toegangkelijkheid opties bij instellingen > algemeen > toegankelijkheid > druk driemaal op thuisknop
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met Apple Camera Connection Kit Elidb iPad accessoires en onderdelen 5 31-05-11 18:22
Lockscreen?? Weet iemand dit? robinv71 Jailbreak apps en thema's 1 04-11-10 01:23
iemand dit al gebprobeert onem Jailbreak 2 04-07-10 14:56
Weet iemand hoe dit liedje heet? dorus Chat en geruchten 17 08-11-08 12:20
Wi-Fi greyed out: kan iemand dit in mensentaal vertalen :)? willydb Wi-Fi 20 21-09-08 01:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.