iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Melding "Beltegoed op" bij abonnement (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/7288-melding-beltegoed-op-abonnement.html)

perozie 13-02-08 15:09

Melding "Beltegoed op" bij abonnement
 
Beste mensen,

Sinds twee dagen verschijnt (ongeveer om de half uur) op het scherm van mijn iphone "uw beltegoed is helaas op" terwijl ik een abonnement heb en kan gewoon bellen? weet iemand hoe dat komt?
alvast bedankt

Grample 13-02-08 16:15

Vreemd / grappig. Even voor de zekerheid, melding of SMS ?

perozie 14-02-08 00:11

melding beltegoed op bij abonnement
 
hallo,
nee geen sms, het is een melding die verschijnt. als ik op het knopje "dismiss" klik dan is ie voor een half uur of een uur weg.

Fresh 14-02-08 00:24

Provider informatie? abo Informatie?

perozie 15-02-08 11:57

melding beltegoed
 
geen idee, ik heb naar telfort gebeld en zij zeggen dat het niet van hun komt.

SPQR 17-02-08 15:28

Dat moet toch wel bijna van Telfort komen... Een telefoon weet zelf toch niet hoeveel beltegoed je nog hebt, zelfs al had je een prepaid systeem? :confused:

Durquia 17-02-08 23:14

ik denk wel dat het van de provider moet komen.. ik krijg namelijk wel eens dezelfde melding met dat ik nog onbeluisterde voicemailberichten heb.. Dat kan toch ook niet van de telefoon komen?
Maar je kan wel gewoon bellen?

SeeLeuPau 05-03-08 23:26

Ik heb ook een probleempje ik gebruik wel beltegoed en ik heb hem vandaag opgewaardeert ik heb 2 smsjes verstuurd dat is totaal 18cent bij elkaar en ik ben nu al bijna 2 euro kwijt ik heb niet gebelt niks...

djmur-c 09-05-08 02:22

dit zelfde probleem heb ik ook gehad heb nu tijdelijk geen last meer van.heb provider gebeld.ik had eerst een prapaid kaart die ik om heb laten zetten naar abo.waarschijnlijk was het een technisch probleem bij telfort....ze zouden het door geven aan de techniesche operator ofzo iets...die zouden het oplossen voor me.volgens mij opgelost nu...
bij andere simkaarten geen last van..dus volgens mij ligt het aan telfort zelf


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.