//

iPhone probleem na upgraden firmware

iPhone probleem na upgraden firmware discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iPhone 2G en had er een hele oude firmware opstaan, kon dus niet veel apps installeren omdat die nieuwe firmware nodig hadden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-10, 22:27
barttje barttje is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 19
Standaard iPhone probleem na upgraden firmware

ik heb een iPhone 2G en had er een hele oude firmware opstaan, kon dus niet veel apps installeren omdat die nieuwe firmware nodig hadden. ik had een jailbreak op mn iPhone die uit amerika komt want heb m van mn oom gekocht. omdat ik ze zoveelste app niet kon installeren wou ik proberen de firmware te updaten. dit ging als bijna vanzelf en ik was verbaasd. toen die helemaal klaar was wou ik de iPhone opstarten en ik wist dat die in fabrieksinstellingen stond maar dat maakte me niet uit. maar toen ik m opstarte gaf hij de melding dat mn simkaart niet geldig is terwijl ik deze toch echt al een tijd heb gebruikt. nu ben ik ten einde raad omdat ik nu geen telefoon meer heb en ik die toch nodig heb. als jullie willen kan ik een fotoje sturen van het scherm wat ik steeds krijg. als je dit wilt moet je het even zeggen en dan post ik een plaatje.
hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

mvg Bart.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Probleem met Iphone upgraden .. ladyti iTunes 7 18-04-11 23:02
iPhone: iPhone 3Gs met firmware 3.0 en jailbreak upgraden naar 4.0 arie-vld Jailbreak 4 12-07-10 15:18
upgraden naar iphone 3.0 firmware callous Archief 2 14-06-09 20:32
iPhone: Upgraden software iPhone 1.0 firmware versie 1.3.1 Oranje Jailbreak 1 13-06-09 23:22
Iphone firmware upgraden van 2.0 naar 2.2 markospsx Archief 1 15-02-09 13:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.