//

iphone power knop wordt soms ingedrukt!

iphone power knop wordt soms ingedrukt! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3G 8gb met officieele os 4.1. Ik heb al een tijdje het probleem dat als ik de iphone met autolock(powerknop werkte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-10, 22:53
Capo1908 Capo1908 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard iphone power knop wordt soms ingedrukt!

Ik heb een iphone 3G 8gb met officieele os 4.1.
Ik heb al een tijdje het probleem dat als ik de iphone met autolock(powerknop werkte niet) in stanby zetten, dat hij dan na ong. 3 min ging opnieuw opstarten. Hij kwam daar dan ook niet meer uit ik zag dan 5 sec het apple logo en daarna zwart beeld 5 sec later herhaalde dit zich weer. Nu dacht ik laat ik hem is open schroeven, dat is niet gelukt waarschijnlijk omdat ik te voorzichtig ben bij mij kwam het scherm niet los. Maargoed ik de schroefjes er opnieuw ingedraait alleen nu krijg ik soms gewoon 5 min lang dat hij constant in stanby modus gaat zonder dat auto lock staat ingesteld ook krijg ik de rode slider tussendoor. De power knop werkt overigens hierna weer wel. Tijdens het bericht typen heb ik er geen last van gehad maar het probleem is ook weer in 1 keer terug. Als iemand hier iets meer van weet of een oplossing heeft dan hoor ik het heel graag. Alvast bedankt ik hoop dat jullie nu voldoende gegevens hebben
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS power knop werkt niet altijd snverhallen iPhone algemeen 6 17-09-10 18:37
iPhone 2G: Scherm licht pas na 10 sec op na indrukken home/power knop firestarter iPhone algemeen 1 10-04-10 16:25
Home knop blijft ingedrukt woe88 iPhone algemeen 4 11-01-09 10:01
iPhone 1e gen.: iphone unlock zonder power knop Quintin Unlock 1 05-10-08 19:19
Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! The_Sound_of_Silence iTunes 0 04-04-08 02:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.