//

Hoe bewaar jij je iphone??

Hoe bewaar jij je iphone?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej mensen ik heb sinds een week nu mijn iphone 4. En echt, toen ik hem uit de doos haalde durfde ik hem bijna niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-10-10, 19:34
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Arrow Hoe bewaar jij je iphone??

Heej mensen

ik heb sinds een week nu mijn iphone 4. En echt, toen ik hem uit de doos haalde durfde ik hem bijna niet aan te raken O_o zo mooi en glimmend was hij, ik ben toen gelijk de volgende dag naar de media markt gegaan om spullen te kopen om hem zo veilig mogelijk te bewaren, ik heb toen een insteekhoes gekocht voor het meenemen in de zakken en een invisible shield. ik heb alleen het shield niet op de voorkant geplakt omdat het mij meer ging om het neerleggen en het schuiven.

maar uhm, hoe bewaren jullie je iphone?? en zijn er al krassen te zien? bij mij iig niet... als ik hem uit de hoes haalt leg ik hem er altijd op, net zo makkelijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-10, 19:53
Juan-Paolo's schermafbeelding
Juan-Paolo Juan-Paolo is offline
• iOS 17.4.1
• iPadOS 17.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 94
Standaard

Ik heb een hoesje die eigenlijk voor de 3GS is. Daar zit hij vanaf het begin in. Eind deze maand komt mijn hardcase, en dan zoek ik meteen een sleave uit waar hij met case en al in kan. Ook moet er nog een screenprotector op.
  #3  
Oud 04-10-10, 20:01
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

In de Apple Bumper. Hij ligt nooit zomaar op tafel, altijd ergens op. Verder in m'n binnenzak van m'n colbert of in m'n spijkerbroek gewoon in m'n zak. Er zit nog geen krasje op niks. Aankoop was ongeveer 12 Augustus.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 04-10-10, 20:57
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

In een case en met een screenprotector. Daarnaast meestal ook nog in een iphone sock .
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #5  
Oud 04-10-10, 21:14
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenmo Bekijk bericht
In een case en met een screenprotector. Daarnaast meestal ook nog in een iphone sock .

HUH!! Dan maar hopen dat je gebeld word zeg! Moet er niet aan denken... eerst de sok verwijderen, dan uit de case... en hopen dat men al niet opgehangen heeft...!!
Maar goed, als ie valt issie iig goed beschermt

Laatst gewijzigd door PrittStift; 04-10-10 om 21:32.
  #6  
Oud 05-10-10, 07:48
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Ik gebruik een Speck Fitted Case die ik gekregen heb uit de free bumper actie.

Deze case bevalt verassend goed moet ik zeggen: goede pasvorm en ligt lekker in de hand.

Verder stop ik de iPhone gewoon in m'n broekzak/ jaszak enz.. waarbij ik er wel op let dat er geen andere voorwerpen (sleutels e.d.) bij zitten.

Ik heb de iPhone sinds 24 augustus en gelukkig nog geen kras te zien.

Laatst gewijzigd door lexvo; 05-10-10 om 07:51.
  #7  
Oud 05-10-10, 08:01
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Ik gebruik geen hoesje of een handtasje. Hij gaat gewoon los in mijn zak zonder sleutels of andere zaken die krassen kunnen maken.
  #8  
Oud 05-10-10, 08:40
IvoB IvoB is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb alvast de sena ultraslim liggen hier, een mooi leder hoesje.
  #9  
Oud 05-10-10, 21:17
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb de mijne nog maar net sinds zaterdag (voor de nieuwsgierigen; Mobistar Center te Wijnegem shopping, iPhone 4 16 & 32 GB op stock zonder bestelling) en heb de gratis Apple Bumper Case besteld, die ik ga gebruiken in combinatie met een skin voor de backcover. Misschien komt er op de voorkant wel een screen protector op.
  #10  
Oud 05-10-10, 21:37
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Case protectors, hoesjes, alles vind ik onzin aangezien het na mijn mening het design van de iphone verpest.

Krasjes zul je toch krijgen, gelukkig heb ik wel een verzekering mocht die ooit vallen en er een barst inzitten..
  #11  
Oud 05-10-10, 22:01
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Bekijk bericht
Case protectors, hoesjes, alles vind ik onzin aangezien het na mijn mening het design van de iphone verpest.
Ik ben het met je eens dat het design van de iPhone verpest wordt en dat is de reden dat ik er lang over heb nagedacht of ik überhaupt een bumper o.i.d. zou nemen. En zelfs nu denk ik er nog over om de iPhone gewoon 'zonder' te gaan gebruiken.
  #12  
Oud 05-10-10, 22:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk bericht
Ik heb alvast de sena ultraslim liggen hier, een mooi leder hoesje.
Ik heb net dezelfde case. En het verpest het design helemaal niet, want je kan je iPhone er zonder verdere bescherming insteken.
  #13  
Oud 05-10-10, 22:50
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lexvo Bekijk bericht
Ik ben het met je eens dat het design van de iPhone verpest wordt en dat is de reden dat ik er lang over heb nagedacht of ik überhaupt een bumper o.i.d. zou nemen. En zelfs nu denk ik er nog over om de iPhone gewoon 'zonder' te gaan gebruiken.
Jep, ik vind de cases het ding er ook noet mooier op maken, Ik heb mn shield gisteren uit ergernis toch maar eraf gehaalt. Nu gaat hij gewoon naked in mn sleeve. Dit is debk ik dr beste en mooiste manier om je iphone te bewaren.
  #14  
Oud 05-10-10, 23:14
Ximenez Ximenez is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 39
Standaard

ik heb er geen hoesje voor. ik vind het allemaal maar niks.
ligt dus ook gewoon zo op tafel het is een telefoon die gezien mag worden.
een krasje is minder ja. maar na 2 jaar en dan nog eruitzien als ongebruikt vind ik ook Zonde ;X
__________________
 iPhone 4 32GB  iPhone 3GS 32GB  iPad 64 GB Wi-Fi 
 MacBook Pro 17" I7 2.66 Ghz - 4GB Ram - 500GB 7200 RPM 
  #15  
Oud 06-10-10, 11:55
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
HUH!! Dan maar hopen dat je gebeld word zeg! Moet er niet aan denken... eerst de sok verwijderen, dan uit de case... en hopen dat men al niet opgehangen heeft...!!
Maar goed, als ie valt issie iig goed beschermt
huh?
Ik wist niet dat je ook kan bellen met dit ding .

Zo bewaar ik em overigens gewoon gedurende mijn schooldag, kan toch niet bellen dan, stellen docenten iig niet op prijs. Normaal heb ik em wel los in m'n broekzak.
  #16  
Oud 06-10-10, 12:56
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Ik gebruik al jaren een Invisible Shield op de iPhone's. op de 4 is dit het makkelijskte, helaas had ik die een beetje scheef opgeplakt waardoor hij los is gaan raken, maar de nieuwe is alweer onderweg (lang leven levenslange garantie!!)
  #17  
Oud 06-10-10, 13:17
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Heb een ring voor om mijn iPhone 4 gekocht voor een tientje, tijdelijke bescherming totdat mijn bumper case binnenkomt (waarvan ik nog moet zien of ik die écht wel mooi vind staan, anders issie er zo vanaf ) en ik krijg binnenkort weer mijn invisible hoesjes binnen vanuit de USA, perfect spul zolang het goed is opgeplakt (zonder luchtbellen + stofdeeltjes dus).

Verder doe ik mijn iPhone gewoon in mijn broekzak, jaszak etc, en let er goed op dat er geen geld/sleutels etc. tegenaan kunnen komen.
PLUS, ik let er altijd op dat ik mijn telefoon als ik hem meeneem, met het display naar mij gericht doe .. als is het maar voor 't idee
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #18  
Oud 06-10-10, 13:56
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Ik heb de Bodyguardz shield op de voorkant én achterkant aangebracht. Ik heb hem altijd in mn broekzak zitten (zonder sleutels oid) en ik leg hem gewoon op tafel.

Grappig aan het shield is dat er puntjes in komen wanneer je hem ergens hebt opgelegd (zandkorreltje bijv.). Deze puntjes verdwijnen ook. En ik heb er zelfs een kras in gehad aan de achterkant die ook verdwenen is.

Je ziet het shield wel vrij goed zitten vooral als het licht er in de juiste hoek op valt maar het biedt wel een goede bescherming zodat ie er zo goed als niet uit blijft zien.

En de metalen zijkant ga ik maar even vanuit dat daar niet zo snel krassen op komen als op de voor- en achterkant.
  #19  
Oud 06-10-10, 14:13
Yvilicious Yvilicious is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Hengelo
Berichten: 30
Standaard

Ik heb bij de MediaMarkt wel een hoesje/tasje gekocht die gebruik ik al ik mijn telefoon in de tas wil doen. Bang dat me telefoon beschadigd door sleutels ect.
Ik heb ook zo'n sticker op de voorkant geplakt (maar niet goed) luchtbelletjes..

Verder heb ik niks om mijn telefoon ik vind ook dat het uiterlijk wordt verpest van de mooie telefoon
  #20  
Oud 06-10-10, 14:25
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Mijn iPhone heeft dit idee.. waardoor het glas als ik hem neerleg de ondergrond net niet raakt, en ik niet meer zo erg het 'hoekige' van de iPhone vorm voel.

Prima dingetje

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kwam jij aan je iPhone? Boy van Baal Chat en geruchten 158 11-11-15 14:00
iPhone: Hoe heb jij je iPhone gejailbreaked? A.Gisbers Jailbreak 20 11-09-10 20:35
Hoe heb jij je iphone gekocht? thioo Koopinformatie Nederland 51 20-02-08 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.