//

root/applications map gewist

root/applications map gewist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde thuis m'n wifi thuis optimaliseren en daarvoor de iphone app strumbler plus gebruiken geinstakllerd via cydia deed niets . er was een nieuwere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-10, 14:27
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard root/applications map gewist

Ik wilde thuis m'n Wi-Fi thuis optimaliseren en daarvoor de iphone app strumbler plus gebruiken geinstakllerd via cydia deed niets .
er was een nieuwere versie deze kon je simpel weg plaatsen in je applications map. gedaan maar werken ho maar. dus verwijderd mbv explorer. maar tijdens verwijderen bleef het progframma hangen. geforceert gestopt via taakbeheer. vervolgens in de map terug aangekomen was bijna de gehele map applications gewist

kortom geen telefoon(boek) geen mail gen sms geen youtube.....
flink balen dus herstel via itunes leverde niets op deze wilt enkel gelijk me laten updaten naar 4.1 waardoor ik jailbreak verlies. geen shsh blobs

kortom wie kan mij helpen aan ios 3.1.3

Calculator – /Applications/Calculator.app
Maps – /Applications/Maps.app
Calendar – /Applications/MobileCal.app
Mail – /Applications/MobileMail.app
iPod – /Applications/MobileMusicPlayer.app
Notes – /Applications/MobileNotes.app
Phone – /Applications/MobilePhone.app
SMS – /Applications/MobileSMS.app
Safari – /Applications/MobileSafari.app
Camera – /Applications/MobileSlideShow.app
Photos – /Applications/MobileSlideShow.app
Settings – /Applications/P*****ences.app
Stocks – /Applications/Stocks.app
Weather – /Applications/Weather.app
YouTube – /Applications/YouTube.app

puur de programma's hoe geen instellingen or whatever, ik zou daarmee vreselijk geholpen zijn....

ik heb al geprobeert een ipsw bestand uit te pakken om zo misschien daar de programma's uit te halen helaas zonder bresultaat

ook heb ik sfari via een andert forum gedownload en erop gezet helaas niet werkende vanwege verkeerde versie

momenteel ziet me 1e tab er zo uit



nogmaals je zou me een groot genoegen doen me hier even mee te helpen nogmaal bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-10, 14:59
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

Sinds ik eigenlijk weinig reactie hier verw8 nog moeite heb ik zojuist hem geupdate naar 4.1 ik w8 de jailbreak wel af
  #3  
Oud 07-10-10, 15:01
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je geeft de lezers ook weinig tijd. Maar nu kun je je iPhone in elk geval weer normaal gebruiken. Hoop dat de jailbreak er snel is.
  #4  
Oud 07-10-10, 15:04
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

ja sorry, maar het werkt gewoon niet zo, en ik verw8 niet dat veel mensen nog op 3.1.3 zitten.

nog eens lopen googlen en de 4. jailbreak zit eraan te komen 1 maand zonderjailbreak overleef ik best

tevens goede leer voor volgende keer..... ALLES BACKUP-EN
  #5  
Oud 07-10-10, 15:41
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Inderdaad. En je SHSHs opslaan. Dat kan trouwens ook met TinyUmbrella. Is wel handig wanneer je geen jailbreak (Cydia) hebt.
  #6  
Oud 07-10-10, 15:44
joeyverveer joeyverveer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

Dat was het hele punt.

ik had vbia de verzekering een nieuwe 3gs 32gb gehad omdat ik de oude kapot had laten vallen. Nu zat er op deze de nieuwe bootrom. en versie 3.1.3. versie 4.0.1 welke ook nog te jailbreaken was was niet meer gesigneerd door apple. en cydia gaf enkel SHSH 4.1 aan. kortom ik kon enkel updaten als er wat mis ging
en sjah aan me 4.1 shsh op cydia heb ik nu (nog)niet zoveel
  #7  
Oud 07-10-10, 16:36
Lyrix Lyrix is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 40
Standaard

Joey,

Ik had precies het zelfde probleem gisteren.
Ook bij mij liep Iphone Explorer vast met als resultaat aplicaties allemaal weg.
Waarschuwing dus voor andere die dit ook gebruiken!
Heb nu iphone folders geinstaleerd op me pc om te verkennen, die lijkt een stuk stabieler.


Heb nu 3.1.3 er opgezet door deze te downloaden. van de site van Felix Bruns.
Shift ingedrukt houden en herstellen in itunes.
Itunes restored dan je iphone maar geeft aan het eind een error.
Ik dacht 1005.
Telefoon valt in recovery mode.
Das niet erg, met umbrella kan je die er uit kicken, gaat verder met installeren en je hebt je tel volledig gerestored naar 3.1.3

3.1.3 wordt blijkbaar nog wel ondertekend door apple.

Jailbreaken via safari, surfen naar jailbreakme.com
Slide to jailbreak en je hebt weer een jailbroken tel.

Hoop dat je hier iets mee kan.

Voortaan iets meer geduld, ik had je de aplicaties zo kunnen sturen. Ik draai nu 3.1.3 ip mijn 3g.
Mensen hier vinden het leuk om op het forum te helpen maar zitten niet iedere minuut te kijken of mensen zoals jij berichten posten. Geduld hebben had nu in je voordeel gewerkt ben ik bang.

Laatst gewijzigd door Lyrix; 07-10-10 om 17:05.
  #8  
Oud 29-01-11, 19:52
magezir magezir is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Thumbs up

Lees net dat Lyrix zo een paar applicaties kan doorsturen. Word blij van dat soort antwoorden want heb namelijk zelf ook zoiets stoms gedaan als de MobileSlideShow app te backuppen (zg om ruimte vrij te maken!(?)) om hem vervolgens totaal te deleten. Heb hem dus niet meer en is helaas nergens meer te vinden. Ook niet via te google-en endergelijke. Dus....wie zou zo vriendelijk kunnen/willen zijn om hem mij toe te sturen???? Alvast bedankt voor de moeite iig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icy verplaatst Applications map. Bij reboot apps weg. Destiny Jailbreak apps en thema's 0 25-06-09 14:45
var/root/media is bestand, geen map rocksnor iPhone algemeen 9 25-03-08 22:47
Map sms applicatie gewist. spacerpower Unlock [archief] 0 25-02-08 16:20
Applications map verwijderd - hoe te herstellen TinuX Unlock [archief] 3 09-02-08 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.