//

Etiquette Pause op Iphone?

Etiquette Pause op Iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Samsung heeft een feature op de telefoon die mij erg handig lijkt. Op het moment dat je hem op de kop neerlegt wordt de telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-10, 15:02
ekleine ekleine is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 3
Standaard Etiquette Pause op Iphone?

Samsung heeft een feature op de telefoon die mij erg handig lijkt. Op het moment dat je hem op de kop neerlegt wordt de telefoon op mute gezet.
Dus niet trillen en niet gebeld worden. Simpel en handig. Is hier op de iphone (4) een feature of een app voor?

Van de site van Samsumg: A nifty feature is Etiquette Pause. If you’re on a call and wish to mute your phone, simply place the Jet face down.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-10, 05:41
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Uit je quote lees ik eerder dat het hier gaat om een feature die ervoor zorgt dat je tijdens het gesprek even ruggespraak kunt houden zonder dat de ander je hoort? Zo te zien voorkomt het niet het gebeld worden c.q. het trillen.
Desondanks een leuke feature, waarvoor de iPhone overigens zijn eigen opties heeft.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 08-10-10, 06:44
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Uit je quote lees ik eerder dat het hier gaat om een feature die ervoor zorgt dat je tijdens het gesprek even ruggespraak kunt houden zonder dat de ander je hoort? Zo te zien voorkomt het niet het gebeld worden c.q. het trillen.
Desondanks een leuke feature, waarvoor de iPhone overigens zijn eigen opties heeft.
Nee, hij bedoelt dat de telefoon op stil gaat wanneer je hem op de kop neerlegd. De zgn vergaderstand. HTC heeft dit al een tijdje.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #4  
Oud 08-10-10, 12:13
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Nee, hij bedoelt dat de telefoon op stil gaat wanneer je hem op de kop neerlegd. De zgn vergaderstand. HTC heeft dit al een tijdje.
Lijkt me toch ook niet erg handig als ge hem dan bv in uw broek hebt zitten en de iPhone dan ook 'denkt' op z'n kop te liggen...
  #5  
Oud 08-10-10, 14:58
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Lijkt me toch ook niet erg handig als ge hem dan bv in uw broek hebt zitten en de iPhone dan ook 'denkt' op z'n kop te liggen...
Hij zal in mijn broekzak nooit zo plat liggen als op tafel, dus dat zal best meevallen.
Trouwens met mijn (vorige) HTC nooit geen problemen meegehad dat de telefoon zo dacht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.