//

geen netwerk meer na plaatsen dual sim

geen netwerk meer na plaatsen dual sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dual sim van T-mobile. Vandaag voor t eerst de 2e simkaart in mijn oude iphone2 gestopt (iphone4 eerst uitgezet)> alles OK-goed netwerk in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-10, 18:10
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard geen service (na plaatsen dual sim wat al dan niet de oorzaak van dit probleem is)

Ik heb dual sim van T-mobile. Vandaag voor t eerst de 2e simkaart in mijn oude iphone2 gestopt (iphone4 eerst uitgezet)> alles OK-goed netwerk in iphone2. Iphone2 weer uit gezet-iphone4 aan gezet met 1e simkaart en toen geen netwerk meer. Bij aanklikken aanbieder volgt melding: netwerklijst kan niet worden geladen. Poos gewacht en reset gedaan-niets helpt. 1e simkaart toen in iphone2 gedaan: werkt prima-ligt dus niet aan simkaarten. 2e simkaart in iphone4 gedaan: weer niets. Dus resumerend: keurig ene iphone uit, andere iphone aan, nieuwe simkaart er in en steeds oude iphone2 blijft het doen en nieuwe iphone4 geen service. Advies T-mobile na reset (10 sec power + home) en ook "herstel alle instellingen" wat allebei niet helpt: iphone hangen aan itunes en herstelmodus laten draaien. Kheb hier weinig vertrouwen in. Als dit niet lukt, moet ik de iphone ter reparatie aanbieden-daar heb ik helemaal geen zin in en ik denk dat het wellicht anders op te lossen is-zelf weet ik alleen niet hoe. Iemand svp de goede tip?
En vraag: als ik via itunes herstel zegt T-Mobile dat ik kan kiezen voor de firmware 4.0.2 die er nu ook op staat. Klopt dit en behoud ik dan ook wel mijn huidige baseband 01.59.00?
En sorry: titel moet zijn: geen service (na inprikken dual sim wat al dan niet de oorzaak van dit probleem is)
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1

Laatst gewijzigd door ABKtje; 14-10-10 om 23:42. Reden: betere omschrijving probleem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
dual sim marco_sire iPhone accessoires en onderdelen 5 07-12-11 03:07
Help: geen netwerk / herkent sim niet meer Kale_Hollander iPhone algemeen 1 22-10-10 02:30
Geen netwerk met Proximus SIM xanadu.dm Overige providers Nederland 12 25-01-09 19:32
dual sim iberno iPhone algemeen 6 20-09-08 13:55
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? drive_a_legend iPhone algemeen 3 04-02-08 18:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.