//

iphone4 'lockscreen' problemen met bellen

iphone4 'lockscreen' problemen met bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo met mijn iphone 4 heb ik eigenlijk al vanaf het begin het probleem met bellen dat de buttons op het scherm op de een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-10, 22:43
Ray1618 Ray1618 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard iphone4 'lockscreen' problemen met bellen

Hallo met mijn iphone 4 heb ik eigenlijk al vanaf het begin het probleem met bellen dat de buttons op het scherm op de een of andere manier niet geblokkeerd worden.
Het scherm wordt wel zwart als ik de telefoon aan mijn oor houd maar vaak staat opeens mijn microfoon op mute, de speaker aan of hoor ik opeens allemaal bliepjes van het numerieke keypad.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Of nog beter die misschien weten waar dit aan ligt en hoe dit te verhelpen is, het is namelijk echt uitermate irritant, en met mijn iphone 3g had ik hier verder nooit last van.

Mijn iphone 4 is trouwens NOG niet unlocked, dus het iig niet een of ander vaag homebrew foutje.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-10, 01:19
Knidreeg Knidreeg is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Knidreeg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ray1618 Bekijk bericht
Hallo met mijn iphone 4 heb ik eigenlijk al vanaf het begin het probleem met bellen dat de buttons op het scherm op de een of andere manier niet geblokkeerd worden.
Het scherm wordt wel zwart als ik de telefoon aan mijn oor houd maar vaak staat opeens mijn microfoon op mute, de speaker aan of hoor ik opeens allemaal bliepjes van het numerieke keypad.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Of nog beter die misschien weten waar dit aan ligt en hoe dit te verhelpen is, het is namelijk echt uitermate irritant, en met mijn iphone 3g had ik hier verder nooit last van.

Mijn iphone 4 is trouwens NOG niet unlocked, dus het iig niet een of ander vaag homebrew foutje.
Lijkt me een probleem met je proximity sensor. Bij de iPhone 4 zit deze boven de telefoonspeaker. Kan dus zijn dat je misschien tijdens het bellen toch je telefoon op een zodanige manier vasthoudt dat de proximity sensor niet waarneemt dat je aan het bellen bent. Het is natuurlijk de vraag of het zo zou mogen zijn dat de manier waarop iemand zijn telefoon vasthoudt bepaalt of dit wel of niet goed werkt. Je zegt dat je beeld wel zwart is maar weet je 100% zeker dat dit zo is? Probeer anders eens te bellen en je vinger bijvoorbeeld voor de proximity sensor te houden om te kijken of hij wel lockt. Het is een bekend probleem en Apple zegt dat de nieuwste software update dit op heeft gelost. Kan natuurlijk ook aan de sensor zelf liggen, dan zou ik even teruggaan naar de winkel
  #3  
Oud 16-10-10, 23:06
Ray1618 Ray1618 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Bedankt Knidreeg ik wist niet dat de sensor bij de iphone4 op deze plaats zat, nu ik er op ben gaan letten blijkt toch dat ik de iphone toch niet altijd helemaal "goed" voor mijn oor hou. Dit komt wel extra omdat de sensor boven het luidspeakertje zit, daardoor heb ik wel sneller dat de afstand tot mijn oor wat groter word en de lock er tijdelijk toch heel even afgehaald word.

Niet helemaal handig, maar nu weet ik iig waar het aan ligt. Ik hoop dat ik nu minder vaak mensen mute zonder het door te hebben
Reageren

Labels
bellen, iphone4, lock, probleem, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met themas oude lockscreen dewoelfo Jailbreak apps en thema's 4 23-04-11 08:36
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. KIN174 iPhone algemeen 7 19-04-11 16:15
Iphone4 probleem met bellen arnold1966 iPhone algemeen 5 29-10-10 20:30
Problemen met bellen Martijn030 Odido (T-Mobile) 9 13-05-09 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.