//

Slecht reageren tijdens opladen

Slecht reageren tijdens opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn fonkelnieuwe iPhone 4 (32 gb) heeft een vreemd verschijnsel. Als deze aan de lader ligt dan reageert het touchscreen verkeerd. net of de uitlijning ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-10, 23:14
dafoolio dafoolio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Question Slecht reageren tijdens opladen

Mijn fonkelnieuwe iPhone 4 (32 gb) heeft een vreemd verschijnsel. Als deze aan de lader ligt dan reageert het touchscreen verkeerd. net of de uitlijning niet meer goed is. Als ik de passcode in wil tikken dan 'pakt' het toetsenbord vaak een ander nummer als wat ik intoets. Bijv het aantikken van de 0 en dan zie ik op het scherm de 8 oplichten. Iemand die hier en oplossing voor weet?

Zonder oplader aangesloten geen last van verkeerd reageren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-10, 00:33
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dafoolio Bekijk bericht
Mijn fonkelnieuwe iPhone 4 (32 gb) heeft een vreemd verschijnsel. Als deze aan de lader ligt dan reageert het touchscreen verkeerd. net of de uitlijning niet meer goed is. Als ik de passcode in wil tikken dan 'pakt' het toetsenbord vaak een ander nummer als wat ik intoets. Bijv het aantikken van de 0 en dan zie ik op het scherm de 8 oplichten. Iemand die hier en oplossing voor weet?

Zonder oplader aangesloten geen last van verkeerd reageren.

Kort geleden stond er ook al een draadje met deze vraag, http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...s-opladen.html

echter zonder goed antwoord op de vraag, maar goed waar komt je Ihpne vandaan en welke oplader gebruik je?

Wat ik me afvraag, je hebt het vierkante blokje als oplader en een een dunne smalle oplader.
Maar wat is nu precies het verschil, bij mijn 3 gs zat de smalle terwijl bij een vriend van mij de vierkante versie werd geleverd.Verschil was wel de eens kwam uit Italië en de ander uit België

Ik bedoel het verschil tussen deze

en deze

Laatst gewijzigd door debroei; 25-10-10 om 01:03.
  #3  
Oud 25-10-10, 02:24
dafoolio dafoolio is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Daar zeg je wat. Ik heb een UK model en kan de lader dus niet gebruiken hier. Ik heb een no-name lader er bij gekregen van de leverancier. Ik ge de originele eens proberen met eenwereldadapter. De no-name is trouwens een model dat je kan vinde op google door op A1265 te zoeken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Touchscreen werkt niet/slecht tijdens opladen jgrveld77 iPhone algemeen 5 12-01-15 15:46
Slecht opladen BartEikens iPhone algemeen 0 17-01-11 01:41
Slecht Bereik Bij iPhone 4 tijdens het vasthouden! nospang iPhone algemeen 12 24-06-10 16:32
De ander hoort mij niet/slecht tijdens gesprek haakwei111 iPhone algemeen 4 23-05-09 21:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:00.