//

Vraag over the USB Tether

Vraag over the USB Tether discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi , ik gebruk dus een ipod touch PDANet USB tether , als ik dan connect op mijn computer is die verbinding via PDA modem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-10, 19:17
llownerll llownerll is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard Vraag over the USB Tether

Hoi , ik gebruk dus een ipod touch PDANet USB tether , als ik dan connect op mijn computer is die verbinding via PDA modem dus , maar 2,4mbps , erg langzaam kan daar haast niks mee doen is dat normaal? , en ik kan via deze USB tether ook niet via mijn ipod op het internet hoort dat ook zo?

BVD
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 19:34
Remco.'s schermafbeelding
Remco. Remco. is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Weert, Nederland
Berichten: 89
Standaard

Heb met PDANet geen ervaring, ik gebruik TetherMe. Misschien ook een optie voor jou?
  #3  
Oud 01-11-10, 19:36
llownerll llownerll is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

ik hoorde dit alleen van mijn vriend , ik snapte alleen niet het nut van usb tether , want je moet hem aansluiten op je pc , en meestal heb je daar toch ook gewoon internet op

dus vond ik het zo raar dat het zo traag is
  #4  
Oud 01-11-10, 19:46
Remco.'s schermafbeelding
Remco. Remco. is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Weert, Nederland
Berichten: 89
Standaard

Tethering is eigenlijk meer bestemd voor iPhones i.c.m. een laptop aangezien je daar niet altijd verbinding op hebt (bijvoorbeeld in de trein).
  #5  
Oud 01-11-10, 19:50
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Juist, het gaat er dus om dat je overal internet op bijv je laptop of iPad hebt via je iPhone's databundel.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #6  
Oud 01-11-10, 19:50
llownerll llownerll is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

inderdaad op die manier is het inderdaad wel handig , maar over een paar dagen krijg ik een router waardoor ik een ad-hoc netwerk kan maken , kan jij mij daar wat meer informatie over geven , bijvoorbeeld als je dat doet , dat je dan het internet van je computer op je ipod op grote afstanden kan gebruiken of zo?
  #7  
Oud 09-02-11, 20:30
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Even dit topic inpikken Ik vertrek overmorgen naar Oostenrijk en ben van plan om daar een simkaart met databundel (2GB) te nemen. Kan ik dan gewoon met het programma pdanet de iphone met de usb kabel aan een laptop hangen en dan met de laptop op het internet?
  #8  
Oud 10-02-11, 17:51
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

niemand????? Ik vertrek morgen naar Oostenrijk en had het graag geweten voor ik vertrek
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag over Ipod Tether ipodtouch2guser16 Jailbreak apps en thema's 3 13-03-11 15:37
Bestaat zo'n specifieke tether-app? markvn Jailbreak apps en thema's 3 13-03-11 07:14
Pdanet (USB Tether mode) is not detected on your iphone vpnf82 Jailbreak apps en thema's 1 30-01-11 22:33
iPhone tether naar iPad via Bluetooth gieleke6 iPad algemeen 1 25-09-10 02:43
Tether leverde probleem op voor mijn 3g buraq27 iPhone algemeen 0 21-03-10 03:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.