//

Software fout????

Software fout???? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte mensen, Ik heb sinds vorige week een Iphone 4 gekocht maar wel tweedehands. Deze is denk ik softwarematig vrij gemaakt en gejailbreaked. Nu zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-10, 00:13
freek25 freek25 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard Software fout????

Geachte mensen,

Ik heb sinds vorige week een Iphone 4 gekocht maar wel tweedehands. Deze is denk ik softwarematig vrij gemaakt en gejailbreaked. Nu zie ik een aantal foutjes in mijn besturingssysteem.

Wanneer ik een foto maak met mij camera en de foto bevalt me niet dan zou ik de foto via de telefoon moeten kunnen verwijderen. Wat geeft hij hij 'Foto bewaren' en blijft maar laden. Hij hangt niet maar verwijderen ook niet.

Mijn volgende probleem is. Wanneer ik een smsje typ dan zijn mijn letters ubergroot terwijl ik in instellingen -> mail, contacten, agenda -> min. tekstgrootte op Klein heb staan en bij algemeen -> toegankelijkheid -> grote tekst staat hij ook uit. Wanneer ik het smsje heb verzonden word hij wel klein aangegeven. Dit is alleen maar bij het type van smsjes. Mailtjes helemala niet of whatsappen ook niet.

Ik heb zelf dus een iphone 4 16g 4.0.1 modemfirmware 01.59.00.

Kan mij ook iemand vertellen hoe ik kan zien waar de telefoon vandaan komt? Er zat wel een andere stekker bij die alleen in Engeland of america ingeplugt kan worden. Hiervoor heb ik een andere stekker gehaald.

Hoor graag van jullie. En hopelijk kom ik er dan ook uit.

Thnx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-10, 11:04
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Lang leven custum firmware
  #3  
Oud 15-11-10, 11:24
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freek25 Bekijk bericht
Geachte mensen,

Kan mij ook iemand vertellen hoe ik kan zien waar de telefoon vandaan komt? Er zat wel een andere stekker bij die alleen in Engeland of america ingeplugt kan worden. Hiervoor heb ik een andere stekker gehaald.

Engeland en Amerika hebben verschillende stekkers, zie onderstaande link.

Stekkertypes over de hele wereld

Amerika verkoopt alleen iPhones met een simlock. Engeland worden ze ook zonder simlock verkocht, maar ook met, dus dit is geen zekerheid.

De enige twee manieren volgens mij om er achter te komen is of te updaten en als hij niet meer werkt zit er een simlock op en heb je een dure ipod, kan namelijk niet meer terug. Of je vraag het de vorige eigenaar.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #4  
Oud 15-11-10, 12:12
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Zoals ik zeg:
Custom Firmwire

Baseband zal hetzelfde blijven en je hebt toch een schone instalatie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Nieuwe Itunes installeren vanwege software fout, help! danenan iTunes 3 19-01-11 11:22
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software joey35 Archief 1 07-02-10 23:34
FOUT sannetjelief Archief 2 26-11-09 10:10
Software Marc14 Archief 1 17-09-09 19:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.