//

Progressief alarm volume sinds firmware 3.1.2

Progressief alarm volume sinds firmware 3.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds een dik jaar de radio-alarm applicatie Timetuner. Ik gebruik deze sinds den beginne met mijn bose sounddock. In de applicatie kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-11-10, 18:58
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard Progressief alarm volume sinds firmware 3.1.2

Hoi,

Ik heb sinds een dik jaar de radio-alarm applicatie Timetuner. Ik gebruik deze sinds den beginne met mijn bose sounddock.
In de applicatie kan je kiezen dat je alarm langzaam aan opbouwt naar het ingestelde volume (progressief alarm volume - fade in). Zo schiet je niet meteen wakker.
Tot voor firmware 3.1.2 werkte alles perfecte en werd ik rustig wakker met een langzaam luider wordend muziekje. Heerlijk.
Vanaf firmware 3.1.2 doet dit alles het niet meer. Wanneer de iphone in mijn bose sounddock zit, vliegt meteen het ingestelde volume op wanneer het alarm afgaat (ook al is alles goed ingesteld). Fade in werkt wel wanneer de iphone niet in mijn sounddock zit (dus gewoon los).
Heel frustrerend vooral omdat ik weet dat het vroeger wel werkte. Ik heb al vanalles geprobeerd. Ander speaker dock, andere radio-alarm applicaties met de optie progressief alarm volume, andere toestel (ipod touch) etc.. Maakt allemaal geen verschil.
Het moet dus ergens een probleem in de firmware zijn of zo. Heeft nog iemand dat probleem opgemerkt? Ik zou toch oh zo graag weer eens rustig wakker worden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-10, 20:01
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

lijkt me typisch een vraag voor de ontwikkelaar van timetuner !?
TimeTuner - The Radio Alarm Clock for iPhone and iPod touch
  #3  
Oud 24-11-10, 20:48
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Het ligt niet aan de applicatie. Ik 3 andere applicaties geprobeerd, allen met hetzelfde probleem. Bovendien werkte progressief volume in timetuner gewoon voor firmware 3.1.2
  #4  
Oud 24-11-10, 20:50
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Kan zijn, maar misschien hebben zij deze klacht al meer gehoord en kunnen je iets meer vertellen ?
  #5  
Oud 25-11-10, 11:10
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

oh, maar ik heb ze al aangesproken hoor. Eerste antwoord is: "Tiens, nooit gemerkt...". Tweede antwoord is dat ze het zullen nakijken. Sindsdien nooit meer iets over gehoord. Ik heb de vraag nog een paar keer gesteld in de afgelopen maanden, maar ik krijg geen reactie meer
  #6  
Oud 25-11-10, 16:19
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Heeft niemand anders dit probleem ooit opgemerkt, en gedacht: "hmm, hoe lossen we dit op..."
  #7  
Oud 22-07-11, 20:11
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Dit probleem is nog steeds niet opgelost. Heeft er niemand een iphone die hij in een speaker dock zet als wekker? Zo toch, heeft er dan nooit iemand gemerkt dat "fade in" en "fade out" van muziek niet werkt in speaker docks??
Ik blijf het vrij storend vinden...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardware: geen GPS fix sinds de Firmware 3.0 Upgrade. forrestgumpx iPhone Navigatie 41 15-01-11 18:50
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 21:07
Waar kan je het volume opschroeven (Firmware 2.1) colin_kuijntjes Jailbreak apps en thema's 20 01-01-09 20:36
Volume alarm-beltoon individueel instellen snadders iPhone algemeen 4 26-11-08 06:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.