//

Reparatie DILEMMA help

Reparatie DILEMMA help discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) geachte leden ik heb een dilemma. mijn iphone 3GS heeft sinds kort (gisteren) problemen met mijn wifi (deze vind dus geen netwerken meer die verder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-10, 01:15
elisa9180 elisa9180 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 23
Exclamation Reparatie DILEMMA help

geachte leden ik heb een dilemma.

mijn iphone 3GS heeft sinds kort (gisteren) problemen met mijn Wi-Fi (deze vind dus geen netwerken meer die verder liggen dan 2 meter) en de gps werkt niet meer.
Alle maal sinds gisteren heb al een herstel uit gevoerd en zo (niets werkt) maar nu is het probleem.

Ik heb nu al een tijdje een maand of 4, 5 een scheur op de achter kant juist bij de dock connectie nu ben ik bang dat ze gaan zeggen dat het daar door komt.
Mijn iphone 3GS is net 1 jaar en 3 maan wat zouden jullie doen want ik zou graag vrijdag mijn iphone willen binnen brengen voor reparatie.

(HOE ZOUDEN JULLIE HET AAN PAKKEN)
MVG
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ahh! Dilemma! i4 kopen of wachten op i5? Lukk Chat en geruchten 16 19-05-11 23:53
Cover/case/screenprotector dilemma! ardtieboy iPhone accessoires en onderdelen 2 21-03-11 09:40
Dilemma contractvernieuwing Ozjifu Koopinformatie Nederland 3 15-11-10 20:13
Dilemma aankoop iphone patrickpain Koopinformatie Nederland 0 25-11-09 19:44
Dilemma kaboemski Odido (T-Mobile) 0 10-06-09 09:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.