//

Garantie na breuk

Garantie na breuk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey all, Eergisteren heb ik mijn iPhone laten vallen waardoor heel de achterkant nu gebarst is. Daarnaast valt het me ook op dat het ontvangst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-10, 03:34
Thabo Thabo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Garantie na breuk

Hey all,

Eergisteren heb ik mijn iPhone laten vallen waardoor heel de achterkant nu gebarst is. Daarnaast valt het me ook op dat het ontvangst ervan ook standaard 2 bars minder is geworden, en 3G is ook in veel gevallen geen zekerheid meer.

Nou is mijn vraag of ik het ontvangstprobleem onder de garantie kan laten vallen. De gebarstte achterkant neem ik voor mijn rekening maar het lijkt me niet dat een telefoon na 1 keer laten vallen al minder ontvangst moet hebben, het lijkt me wel iets waar een telefoon tegen moet kunnen. Misschien dat hier bepaalde eisen of regels voor zijn?

Aangezien ik dat dus niet zeker weet wil ik het hier even navragen voordat ik een verhaal probeer te houden wat betreft garantie.

Cheers

PS: het gaat hier gewoon om een iPhone gekocht in nederland via T-Mobile
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-10, 09:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Een ontvangstprobleem op zichzelf zou onder de garantie moeten vallen. Maar wanneer dit het gevolg is van schade van buitenaf dan valt het niet onder de garantie lijkt mij.

Ik zou het toestel bij T-Mobile aanbieden voor reparatie. Je krijgt dan waarschijnlijk een brief met daarin een offerte voor reparatie omdat het schade van buitenaf betreft.

Wanneer je hiermee akkoord gaat wordt het toestel zeer waarschijnlijk omgeruild voor een nieuw (gereviseerd) toestel. Je behoud dan volgens mij de resterende garantie.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie kingsley iPhone algemeen 12 12-01-11 18:36
Garantie Arendinho iPhone algemeen 4 24-12-10 23:49
Garantie AtesYurek iPhone algemeen 6 07-03-10 12:25
Garantie nu. joppe Orange 0 14-09-09 21:10
België: Garantie Peernij Overige providers België 21 27-08-09 08:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.