//

Bellen vanuit favorieten werkt niet in FW 4.2.1

Bellen vanuit favorieten werkt niet in FW 4.2.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds een paar dagen heb ik de 4.2.1 FW draaien en loop tegen het probleem aan dat ik contacten die in in de favorieten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-10, 13:21
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard Bellen vanuit favorieten werkt niet in FW 4.2.1

Hoi,

Sinds een paar dagen heb ik de 4.2.1 FW draaien en loop tegen het probleem aan dat ik contacten die in in de favorieten heb staan niet kan bellen, er een verkeerd nummer wordt gebeld of er een zwart scherm opkomt met de status bar en verder niets. Bij het zwarte scherm wordt ook de oproep niet geplaatst.

Nu heb ik mijn contacten gesynced met Google Exchange. Ook heb ik al de contacten uit de favorieten al verwijderd en mijn iPhone uit en aan gezet. Toen weer de contacten aan favorieten toegevoegd maat nogsteeds het zelfde probleem.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of eventueel al een oplossing hebben?

EDIT: Bellen vanuit de contacten app of vanuit de contacten in de phone app werkt wel gewoon. Alleen de favorieten is een probleem.

Laatst gewijzigd door Machineman; 25-11-10 om 13:34. Reden: extra info
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-11, 18:15
IFA IFA is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Zelfde probleem hier, de telefoonnummers in Google Contacten ook al verwijderd en weer toegevoegd. Ook de tel.nrs. aangepast van +31 naar gewoon 06 zonder succes. Ben tot nog toe geen oplossingen tegengekomen...
  #3  
Oud 15-08-11, 09:35
IFA IFA is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Zojuist een "oplossing" gevonden welke voor mij werkt. Maak je favorietenlijst in Contacten leeg, ga daarna naar je instellingen en zet Facetime aan (als hij alreeds aanstaat even uit/aan zetten. Hierna kan je je favo's weer toevoegen en dan kiezen voor Audiogesprek daarna toevoegen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps sync vanuit itunes naar iphone werkt niet Brood iTunes 6 05-07-12 19:01
Kan vanuit Outlook niet bellen, wel normaal reptovis iPhone algemeen 2 05-04-10 02:47
Foto: foto's opslaan vanuit safari werkt niet goed houseguru Muziek, foto & video 3 24-03-09 19:29
bellen niet mogelijk vanuit Belgie chrit Internet in buitenland (roaming) 0 30-04-08 16:03
Bellen via favorieten gaat fout ??? iBen Unlock [archief] 3 07-02-08 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.