//

Toyota TNS510 laat geen contacten toe

Toyota TNS510 laat geen contacten toe discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een gloednieuwe Toyota Avensis met het navigatie, telefoon en weet ik veel wat nog meer systeem (TNS510) erin met de nieuwste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-10, 12:33
Sjra Sjra is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard Toyota TNS510 laat geen contacten toe

Ik heb sinds kort een gloednieuwe Toyota Avensis met het navigatie, telefoon en weet ik veel wat nog meer systeem (TNS510) erin met de nieuwste software van Toyota. Mijn Iphone4 koppelt en ik kan er mee bellen en gebeld worden maar de adresgegevens kunnen niet gepusht worden van de Iphone 4 naar het adresboek van de TNS 510. Op de site van Toyota wordt inderdaad duidelijk dat deze functionaliteit niet werkt. Weet iemand hoe dit probleem eventueel te omzeilen? Ik vind het echt ongelooflijk in 2010!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-10, 12:29
dvl908 dvl908 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik zit met het zelfde probleem, ik heb op 1 december een gloednieuwe avensis verso gekocht met de laaste nieuwe versie van de tns510 en ik kan mijn telefoonboek niet uploaden naar de navigatiekit. Iemand een oplossing?
  #3  
Oud 06-12-10, 16:06
Sjra Sjra is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard Toyota Nederland doet niets

Ik heb al gebeld met Toyota Nederland maar het enige dat ze zeggen is dat ze het zullen doorgeven naar hogere echalons. Daar schieten we dus waarschijnlijk niets mee op. Wie o wie kan ons helpen met een truc????
  #4  
Oud 17-03-11, 08:03
Sjra Sjra is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard Nog steeds geen nieuws?

Zie bovenstaande discussie. Is er nog steeds geen nieuws voor een oplossing? Waar moeten we het zoeken. Bij Apple of bij Toyota?
  #5  
Oud 19-11-11, 04:08
Guppie1 Guppie1 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

Je zou kunnen proberen je contacten op een simkaart te krijgen van en bij een andere telefoon en deze te laten communiceren met toyota. Dan heb je adressen in de boardcomputer staan. Is wel een omweg maar beter iets dan niets
  #6  
Oud 19-11-11, 11:24
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

FYI: ook de Lexus heeft problemen i.c.m. Iphone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
File upload vanuit de webbrowser, waarom laat Apple dit niet toe? Apple740 Desktop-applicaties 6 22-10-11 22:25
Israël laat iPad dan toch toe wvy iPad algemeen 4 25-04-10 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.