//

Krassen iphone 3gs achterkant

Krassen iphone 3gs achterkant discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds 2 weken een iphone 3gs 8gb en ik heb nu al best veel krasjes op de achterkant en het chromen rand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-10, 19:59
Upodtouch Upodtouch is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 76
Standaard Krassen iphone 3gs achterkant

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een iphone 3gs 8gb en ik heb nu al best veel krasjes op de achterkant en het chromen rand terwijl ik het echt zuinig met een hoesje gebruikt. Hebben jullie dit ook en waarom krast hij zo snel ?

Groeten,
Upodtouch
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-10, 21:25
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Learn to live with it
  #3  
Oud 28-11-10, 22:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Upodtouch Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een iphone 3gs 8gb en ik heb nu al best veel krasjes op de achterkant en het chromen rand terwijl ik het echt zuinig met een hoesje gebruikt. Hebben jullie dit ook en waarom krast hij zo snel ?

Groeten,
Upodtouch
Hetgeen toch een beetje helpt zijn zo'n doorschijbare plakkers, ben effe de naam vergeten, iets ivm invisable shield denk ik, dat zorgt er wel wat voor de iphone op de achterkant minder bekrast word.

Voor de rest; ik gebruik dat nooit en ik zorg voor de iphone alsof het m'n kind is, toch gebruik ik de iphone puur natuur en de krassen die ik soms dan heb neem ik er bij, de voorkant blijft het belangrijkste vind ik,daar mag er niet teveel mis aan zijn.
Ik ga wel nooit of zo weinig mogelijk de iphone bij muntstukken of sleutels steken, dan vraag je er sowieso zelf achter natuurlijk.

ps; krassen zal je altijd wel hebben, ik denk dat het bijna onmogelijk is om dat volledig tegen te gaan.
  #4  
Oud 28-11-10, 22:46
CODBO CODBO is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Ja is ook gebeUrt bij mij
Ik heb het altijd heel goed bezorg met hoesje, ik denk dat de hoesje mss het probleem is.
  #5  
Oud 28-11-10, 22:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CODBO Bekijk bericht
Ja is ook gebeUrt bij mij
Ik heb het altijd heel goed bezorg met hoesje, ik denk dat de hoesje mss het probleem is.
Hoesjes zie ik meer om je iphone te beschermen als deze zou vallen of ergens hard tegen aan stoot ofzo maar niet tegen krassen, in en uit schuiven zorgt sowieso ook wel voor krassen vroeg of laat.
  #6  
Oud 29-11-10, 19:33
Upodtouch Upodtouch is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hoesjes zie ik meer om je iphone te beschermen als deze zou vallen of ergens hard tegen aan stoot ofzo maar niet tegen krassen, in en uit schuiven zorgt sowieso ook wel voor krassen vroeg of laat.
Inderdaad want ik gebruik nu mijn iphone nu een paar dagen zonder hoes het lijkt wel of het juist minder krast .
  #7  
Oud 29-11-10, 22:12
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Hoesjes gebruik ik zelf ook niet meer. Ik vind het toch zonde om dat de iPhone er zelf niet eens meet door te zien is, en die dingen zorgen vrijwel allemaal wel voor kleine krasjes op den duur.

Ik heb mijn iPhone 4 nu een paar weken gewoon los in mijn broekzak zitten en er komt geen enkel krasje bij. Gewoon alleen je iPhone in je broekzak doen en verder niets er bij.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
krassen/vlekken achterkant!? Quintenajax iPhone algemeen 2 12-06-11 00:00
iPhone achterkant vervangen 3Gs appleerik iPhone algemeen 2 13-01-11 11:13
[Fotoreview] Displex Display Polish voor achterkant Iphone 3G/3GS lluuk iPhone algemeen 1 27-11-10 19:58
Mensen pas op met je nieuwe iphone4 krassen achterkant. zenid iPhone algemeen 6 21-09-10 18:49
Vervangen achterkant iphone 3gs rubentjehhh Archief 1 08-01-10 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.