//

Geen service Herstel

Geen service Herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke sinds 2 maanden heb ik hier problemen mee. Het toestel doet het eerst daarna valt het bereik weg ( Geen service) daarna gaat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-10, 01:08
SlaveGen SlaveGen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard Geen service Herstel

Oke sinds 2 maanden heb ik hier problemen mee. Het toestel doet het eerst daarna valt het bereik weg ( Geen service) daarna gaat hij laden en komt hij in herstelmodus. Ik heb de iphone meerdere malen proberen te herstellen maar dit heeft geen baad. Ik heb mijn iphone opgestuurd via pro assist. Ik kreeg hem 2 weken later terug. Wou een backup erop zetten kreeg ik Error 1013. Ik heb deze weer opgestuurd omdat ik alles heb geprobeerd om de error weg te krijgen ook downgraden en die dingen. Ik heb hem sinds vandaag terug. Eerst deed hij het. Daarna viel mijn bereik weer weg. In vliegmodus zetten hielp niet, aan en uit zetten hielp niet dus deed ik een reset. Eenmaal de reset gedaan ging de iphone gelijk weer in herstelmodus. Ik kwam thuis ingeplugd itunes aangezet en weer hersteld. 3minuten later weer hetzelfde. Ik weet niet meer wat ik moet doen sinds die gasten bij pro assist het ook niet kunnen. Moet ik mijn iphone kapot gooien zodat ik gewoon een nieuwe krijg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-10, 09:46
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

na je herstel heb je een back up terug gezet?
  #3  
Oud 03-12-10, 12:11
SlaveGen SlaveGen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

nee natuurlijk heb ik dit niet gedaan. eerst een paar keer wel daarna niet meer probleem blijft zich voordoen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
iPhone 3G: Geen Service / Wi-Fi a herstel Bisazza Unlock 4 24-03-10 11:56
Ten einde raad, geen service na herstel djseven Archief 3 25-10-09 09:19
geen bereik zomaar geen herstel of update jonathan1993 Unlock [archief] 3 29-10-08 20:24
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.