//

Iphone Audio Werkt niet

Iphone Audio Werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn Iphone één keer een verloopkabel casette aangesloten om via de casettedrive in de auto muziek af te spelen. Het werkt. Da's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-08, 10:12
mario mario is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard Iphone Audio Werkt niet

Ik heb op mijn Iphone één keer een verloopkabel casette aangesloten om via de casettedrive in de auto muziek af te spelen. Het werkt. Da's fijn.
Sinds die eerste keer krijg ik geen geluid meer uit de Iphone. Dus niet als Ipod, maar ook niet als telefoon. De telefoon is alleen nog te gebruiken als ik "speakerphone" inschakel.

Iemand enig idee?

Mario
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-08, 10:28
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

 Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)

Staan de audio instellingen wel goed ?
  #3  
Oud 22-02-08, 10:35
mario mario is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik zoek pas een week of zes naar de oplossing.
Niet gevonden.
Bedankt voor de vlotte reactie.
  #4  
Oud 22-02-08, 10:47
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Ik las gisteren op dit forum een draadje met een vergelijkbaar probleem, kan het alleen niet terug vinden...

De oplossing daar was in ieder geval een heleboel keer de koptelefoon in- en uitplugggen en uiteindelijk deed alles het weer normaal.
  #5  
Oud 22-02-08, 13:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ook het moment van in- en uitdoen van de plug kan uitmaken: als je iPod is ingeschakeld of uitgeschakeld bijv. Ik zou het gewoon proberen op verschillende manieren. Succes.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 22-02-08, 16:30
dutchbird737 dutchbird737 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard Had ook audio probleem maar opgelost

Ik had ook zojuist een iPhone waar op geen enkele manier geluid meer uitkwam. Niet uit speaker, niet uit headset en ook niet uit via de dockconnector op mijn iMotion speakerset.

Ik heb via Instellingen, Algemeen, Stel opnieuw in, Herstel alle instellingen de boel weer aan de praat gekregen.

Hopelijk heb je hier iets aan.
  #7  
Oud 05-05-08, 00:43
eernegem eernegem is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

dutchbird, echt bedankt man. Bij mij werkte ook niks meer tot ik de instellingen hersteld had. Ik was bang dat ik alles opnieuw zou moeten unlocken en dergelijke als ik dat deed, maar door jouw post heb ik het gedaan.
  #8  
Oud 05-07-08, 22:06
stefan66 stefan66 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwevbob Bekijk bericht
Ik las gisteren op dit forum een draadje met een vergelijkbaar probleem, kan het alleen niet terug vinden...

De oplossing daar was in ieder geval een heleboel keer de koptelefoon in- en uitplugggen en uiteindelijk deed alles het weer normaal.
Same here. na enkele keren in en uit pluggen ging het weer. Heb het zelfde met mn tv gehad ook, was het contactje in het koptelefoongaatje dat geblokkeerd was daarbij, maar met die iphone lijkt t een ander probleem. Denk idd dat het moment van in en uittrekken vd oortjes een rol speelt. In ieder geval is het hierbij opgelost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Audio-Video loopt niet gelijk op Ipod touch 4g Franknnn Muziek, foto & video 0 20-10-10 12:11
Bluetooth audio NIET gebruiken maar Jackplug Thieu-s iPhone algemeen 0 08-10-10 14:37
Bluetooth Audio werkt niet meer na OS4. ruuddup iPhone algemeen 3 16-07-10 17:18
Windows: Audio niet meer in iTunes? ByMars iTunes 0 03-03-10 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.