//

probleem met Batterij opladen eerste keer

probleem met Batterij opladen eerste keer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, IK ben sinds vandaag in het bezit van mn iphone 4 16g maar nu heb ik het volgende, Als ik de iphone via de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-10, 20:49
bern01 bern01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard probleem met Batterij opladen eerste keer

Hallo,

IK ben sinds vandaag in het bezit van mn iphone 4 16g maar nu heb ik het volgende,

Als ik de iphone via de pc oplaadt, krijg ik om de paar seconden het apple loge te zien! itunes start niet op.

Laad ik de iphone via het stopcontact krijg ik het zelfde maar dan ook het schermpje waarin hij vraagt om te verbinden met itunes. Als ik dan de kabel uit het stopcontact haal om die in de usb poort te steken. valt het weg en Is het scherm zwart en doet de telefoon niets meer. Ik heb hem al 2 uur geladen via het stopcontact. Zodra ik de stekker eruithaal, valt de iphone uit! en krijg ik hem niet meer aan. het batterij symbool is een witte batterij met een stekker erin.

Groet,

Laatst gewijzigd door bern01; 09-12-10 om 20:53.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-10, 21:42
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Probeer is een USB-Slot aan de achterkant van de computer.
Ja, hier zit verschil in. Aan de achterkant zijn ze vaker aangesloten en geven meer stroom.
  #3  
Oud 09-12-10, 21:57
bern01 bern01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Bedankt ook al geprobeert. Ik ben bang dat het iets anders is! als ik op de info knop druk krijg ik het volgende: imei iccid unknown! is dit niet te verhelpen?
  #4  
Oud 10-12-10, 18:23
bern01 bern01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

NEt bij de tmobile shop geweest! Het is garantie. Ik heb daar versneld zonder wachttijden de technische dienst kunnen bellen en nu krijg ik binnen 10 dagen een nieuwe. De medewerker vertelde me dat er een voorraad iphones klaarligt voor dit soort garantiegevallen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
batterij eerste keer baddy iPhone algemeen 15 27-05-11 13:21
Eerste keer batterij laden... divanci iPhone algemeen 0 25-09-08 22:05
Scherm met tijd+batterij aanlaten tijdens opladen firestarter iPhone algemeen 3 18-04-08 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.