//

Is dit vochtschade?

Is dit vochtschade? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb mijn iPhone ingeleverd bij The Phone House omdat wanneer ik mijn oortjes in de iPhone doe de iPhone op de speaker blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-10, 14:40
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard Is dit vochtschade?

Goedendag,

Ik heb mijn iPhone ingeleverd bij The Phone House omdat wanneer ik mijn oortjes in de iPhone doe de iPhone op de speaker blijft staan. Erg vervelend, want zo kan ik geen muziek luisteren. Nu heeft The Phone House een bericht gestuurd dat er vochtschade is aangetroffen, en ik heb natuurlijk om bewijs gevraagd, en ik kreeg deze foto's opgestuurd. Ik vind ze zelf erg vaag, maar daar kan ik niks aan doen. Is dit echt vochtschade? Ik heb LifeLine, dus ik moet 55 euro betalen eigen risico, maar ik was benieuwd of ze niet liegen. Hoop dat een van jullie mij kan helpen. Ze zijn erg groot (Maar dan kan je het beter zien), dus als je ze wilt bekijken even op Spoiler drukken, want anders is het niet fijn voor sommigen die in dit topic kijken.

Spoiler
__________________
Koekje erbij?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-10, 16:55
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dit soort foto's zijn niet duidelijk genoeg om te kunnen zien of het vochtschade is of iets anders. Verkeerd flitsen met het fototoestel en je ziet ook al vlekken, dus daar schiet je niet zoveel mee op. Second opinion bij een reparatiebedrijf is het beste en enige wat je eigenlijk kan doen.
  #3  
Oud 10-12-10, 17:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Vind het ook een schandalig slechte foto. Ik denk er een dockconnector in te zien. Maar verder wordt ik er niet echt wijs van. Was er geen begeleidend schrijven bij?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 10-12-10, 17:46
Killer_Sam Killer_Sam is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Niet accepteren dit soort foto's!
Duidelijk moeten ze met betere kwaliteit foto's aankomen... Tevens moet duidelijk zijn dat het om jouw iPhone gaat... Zo kan ik het ook wel...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vochtschade aangetroffen, geen garantie: Wat nu? carlo iPhone algemeen 568 17-01-16 15:40
Geen backlight, vochtschade philippefeij iPhone algemeen 5 08-01-12 20:06
garantie apple vochtschade ?? ReneK iPhone algemeen 0 13-09-10 16:41
Defecte backlight na vochtschade remco.1971 iPhone algemeen 0 11-09-10 15:11
vochtschade, maar geen sticker:s devi74 iPhone algemeen 1 23-02-10 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.