//

Iphone 3gs downgraden (geen shsh)

Iphone 3gs downgraden (geen shsh) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP! Ik moet een iphone 3gs jailbreaken voor een vriend. Het apparaat loopt vast in recovery mode. Dit betekent dat als ik hem probeer te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-10, 22:29
StyloG StyloG is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Exclamation Iphone 3gs downgraden (geen shsh)

HELP!

Ik moet een iphone 3gs jailbreaken voor een vriend.
Het apparaat loopt vast in recovery mode. Dit betekent dat als ik hem probeer te herstellen altijd error 1015 krijg, en het niet eruit krijg, zelfs niet met behulp van tinyumbrella of het apparaat door redsnow halen.

Ik heb dit probleem vaker gehad dus ik weet hoe ik het moet fixen en dat is eerst downgraden, dan jailbreaken, en dan weer upgraden.

Nu het probleem:

Wanneer ik downgrade krijg ik telkens de error 3194.
Deze error betekent dat er geen shsh files opgeslagen zijn op de iphone.
Ik heb heel internet afgezocht en de oplossing zou zijn de host file editen. Alles geprobeerd. Werkt niet.

Ben ten einde raad, wie kan mij helpen?

gr

Laatst gewijzigd door StyloG; 13-12-10 om 13:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-10, 13:00
StyloG StyloG is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

echt niemand die kan helpen?
Reageren

Labels
3gs, downgraden, iphone, shsh



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hoe moet ik downgraden van 4.2.1 naar 4.1 met een shsh blob? ercaner Jailbreak 11 28-01-11 22:49
iPod touch: Ipod Touch 2G/3G 8GB 4.1 downgraden naar 4.0 zonder SHSH! Marcel94 Jailbreak 38 20-10-10 10:51
iPhone: Wil je downgraden van 4.0.2>4.0.1 zonder shsh backup hier een makkelijke turorial Rebel80 Jailbreak 12 17-09-10 17:14
iPhone: iPhone 3gs met firmware 3.1.3. downgraden ZONDER SHSH files mx1941 Jailbreak 3 25-02-10 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:10.