//

iPhone 3GS Internet.

iPhone 3GS Internet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus een iPhone 3gs, simlockvrij, prepaid met de provider Hi. (KPN) en een Eindeloos online abbonoment erop. Het werkte tot voorheen allemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-10, 17:52
Nicokr Nicokr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard iPhone 3GS Internet.

Hallo,

Ik heb dus een iPhone 3gs, simlockvrij, prepaid met de provider Hi. (KPN) en een Eindeloos online abbonoment erop.

Het werkte tot voorheen allemaal prima ik kon gewoon via 3G internetten als ik niet thuis was.

Nu sinds een paar dagen kamp ik met het probleem dat ik buitens huis niet meer op internet kan!
Als ik probeer op internet te komen krijg ik deze foutmelding: Mobiele datanetwerk niet mogelijk U hebt geen abonnement op de mobiele dataservice.
En dus vervolgens Safari kan de pagina niet openen omdat er geen internetverbinding is.

Ik heb al geprobeerd de netwerkinstellingen te herstellen maar niks lijkt te werken.. misschien dat jullie me verder kunnen helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-10, 18:50
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Wat staat er bij jou precies als je naar Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk gaat?

Staan hier je gegevens (APN, gebruikersnaam, wachtwoord) gewoon in? Of ontbreken deze, mochten deze ontbreken dan moet je even opzoeken wat je bij de provider Hi moet invullen hier.

Is dit niet het geval en staan deze er gewoon? Dan kan ik je helaas niet verder helpen.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 22-12-10, 18:55
Nicokr Nicokr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Wat staat er bij jou precies als je naar Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk gaat?

Staan hier je gegevens (APN, gebruikersnaam, wachtwoord) gewoon in? Of ontbreken deze, mochten deze ontbreken dan moet je even opzoeken wat je bij de provider Hi moet invullen hier.

Is dit niet het geval en staan deze er gewoon? Dan kan ik je helaas niet verder helpen.
Ja dat is dus het probleem als ik Algemeen > Netwerk ga kan ik " Mobiele data" alleen aan of uit schakelen? ik kan er niet verder op tikken zodat ik die APN instellingen enzo te zien krijg..
  #4  
Oud 22-12-10, 20:07
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicokr Bekijk bericht
Ja dat is dus het probleem als ik Algemeen > Netwerk ga kan ik " Mobiele data" alleen aan of uit schakelen? ik kan er niet verder op tikken zodat ik die APN instellingen enzo te zien krijg..
Er staat dus geen knop met daarop "Mobiel Datanetwerk" ?
Beetje vreemd, maar dit probleem is wel vaker voorgekomen, als u de zoekfunctie goed gebruikt heeft, en u niks gevonden heeft. Dan komt er vast nog iemand met een oplossing voor u!
  #5  
Oud 22-12-10, 23:31
Nicokr Nicokr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Er staat dus geen knop met daarop "Mobiel Datanetwerk" ?
Beetje vreemd, maar dit probleem is wel vaker voorgekomen, als u de zoekfunctie goed gebruikt heeft, en u niks gevonden heeft. Dan komt er vast nog iemand met een oplossing voor u!
Nope ik kan " Mobiel datanetwerk" wel aan of uit zetten met dat schuifje.. maar verder niks.
  #6  
Oud 23-12-10, 00:49
Nicokr Nicokr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicokr Bekijk bericht
Nope ik kan " Mobiel datanetwerk" wel aan of uit zetten met dat schuifje.. maar verder niks.


Bij mij ziet het er zo uit.. dus waar moet in godsnaam mijn APN instellingen enzo bekijken?
  #7  
Oud 23-12-10, 16:08
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Beetje vreemd want het hoort er zo uit te zien (zie bijlage)
Bij mij zie je dus wel de knop, en dan krijg je de apn-gegevens en dergelijke te zien (zie bijlage, afbeelding 2)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0720[1].PNG‎ (59,8 KB, 10x gelezen)
Bestandstype: png IMG_0721[1].PNG‎ (44,3 KB, 10x gelezen)
  #8  
Oud 23-12-10, 16:43
Nicokr Nicokr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Beetje vreemd want het hoort er zo uit te zien (zie bijlage)
Bij mij zie je dus wel de knop, en dan krijg je de apn-gegevens en dergelijke te zien (zie bijlage, afbeelding 2)
Klopt bij mijn broer zijn 3G is die optie er ook gewoon. daarom ben ik echt radeloos nu.
  #9  
Oud 23-12-10, 18:48
Cornerstar24 Cornerstar24 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Er is nix aan de hand je kan naar unlockit.co.nz Daar heb je APN en Carrier-settings en deze kan je handmatig ingeven.
Ik heb zelf ook niet deze setting in mijn 3GS met KPN. Waarschijnlijk gebeurt dit alleen bij officiele T-Mobile unlock.
  #10  
Oud 23-12-10, 20:28
Nicokr Nicokr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cornerstar24 Bekijk bericht
Er is nix aan de hand je kan naar unlockit.co.nz Daar heb je APN en Carrier-settings en deze kan je handmatig ingeven.
Ik heb zelf ook niet deze setting in mijn 3GS met KPN. Waarschijnlijk gebeurt dit alleen bij officiele T-Mobile unlock.
Bedankt! mijn internet werkt weer dankzij die site!
  #11  
Oud 23-12-10, 20:50
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cornerstar24 Bekijk bericht
Er is nix aan de hand je kan naar unlockit.co.nz Daar heb je APN en Carrier-settings en deze kan je handmatig ingeven.
Ik heb zelf ook niet deze setting in mijn 3GS met KPN. Waarschijnlijk gebeurt dit alleen bij officiele T-Mobile unlock.
Bij sim-lock vrije toestellen is er ook niks aan de hand hoor, werkt ook alles perfect. Als je goed naar m'n bijlagen hebt gekeken zie je linksboven ook gewoon Vodafone NL staan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS + Sim only, onbeperkt internet smakkie Overige providers Nederland 20 13-01-12 23:04
Iphone 3gs: Hi internet extra of i-Abo? Erike1 KPN 4 01-06-11 17:19
iPhone 3GS zonder internet-abo Balls Odido (T-Mobile) 1 25-08-10 11:09
Iphone 3GS kan niet op internet? Gamebusters iPhone algemeen 1 13-08-10 19:13
snelheid 3g internet vs Wi-Fi op iphone 3gs Pinraiser Odido (T-Mobile) 5 28-09-09 23:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.