//

Iphone 4 geen geluid uit luister gedeelte!!!

Iphone 4 geen geluid uit luister gedeelte!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede iphone bezitters, Ik ben vanaf het begin bezitter van de iphone 4. Hij zit netjes in een hoesje en altijd in mijn jaszak. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-12-10, 20:51
mickymouse mickymouse is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard Iphone 4 geen geluid uit luister gedeelte!!!

Hallo mede iphone bezitters,

Ik ben vanaf het begin bezitter van de iphone 4.
Hij zit netjes in een hoesje en altijd in mijn jaszak.
De phone is nog nooit gevallen. Maar wat ik wel merkte in het begin al was een klein rammeltje. Nu heb ik sinds afgelopen dinsdag ineens geen geluid meer uit het bovenste speakertje meer. Verder als ik muziek afspeel geen probleem.

Dus wanneer ik bel of gebeld wordt hoor ik niets ook niet wanneer ik hem op de luidspreker zet en de andere partij hoort mij ook niet. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn.

Groeten mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen brotherlouie98 iPhone algemeen 2 29-11-10 19:22
Kensington LiquidAux --> geen geluid meer uit iPhone zelf gerbrand iPhone accessoires en onderdelen 0 07-06-09 09:01
zonder coptelefoon geen geluid uit de iphone te krijgen ook_gek iPhone algemeen 3 25-07-08 09:44
Help AUB geen geluid meer uit iphone!!! iphonecollega Unlock [archief] 23 15-06-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.