//

problemen met iphone 3gs

problemen met iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een probleem met men iphone 3gs! Ik ben die ooit eens gejailbreakt en ik had al in het oog dat hij wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-10, 12:48
XfreeztYleX XfreeztYleX is offline
• iOS 8.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 16
Post problemen met iphone 3gs

hallo,
ik heb een probleem met men iphone 3gs!
Ik ben die ooit eens gejailbreakt en ik had al in het oog dat hij wat 'trager' (heel miniem) werkte .
Ik had hem uitgezet omdat ik in een zone was waar dat moest ( achteraf gezien kon ik hem mss beter in flight mode zetten...) en toen ik hem opstartte kwam het zilvere apple teken erop en dan een wacht cirkeltje en zo bleef bij de hele tijd staan , hij blokkeerde dus... ik kreeg hem niet meer uit zelfs.. wat moet ik nu doen ?

tnx vo wie mij helpt !

grtz Laurens
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-10, 12:58
Sharkey79's schermafbeelding
Sharkey79 Sharkey79 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 37
Standaard

Het makkelijkste, maar niet meest praktische is de accu leeg laten lopen (oftewel 1 a 2 volle dagen niet gebruiken. De iPhone gaat dan in herstelmodus en kan je (er vanuit gaande dat je regelmatig een back-upje maakt) een back-up terugzetten. Het is dus geen directe oplossing, want je zal je iPhone dus even wat langer moeten missen dan je waarschijnlijk hoopte.
__________________
iPhone 3GS 16GB 4.1 (JB) & iPad Wi-Fi 16GB 4.2.1 (JB)
  #3  
Oud 28-12-10, 13:01
XfreeztYleX XfreeztYleX is offline
• iOS 8.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 16
Standaard tnx

en als ik hem in dfu mode zet en dan de nnieuwe software update en zo dus mijn iphone restore. gaat dit dan niet helpen of helpt dit ook ?
  #4  
Oud 28-12-10, 21:35
Sharkey79's schermafbeelding
Sharkey79 Sharkey79 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 37
Standaard

Je kan het natuurlijk altijd proberen! Dat is het mooie van de iPhone... Gaat het echt mis; accu leeg laten lopen en opnieuw beginnen. Maar bedenk wel dat als je update naar 4.2 je alleen nog een tethered jailbreak (redsn0w) tot je beschikking hebt en dus elke keer als je je telefoon opnieuw op moet starten, je dit via de software van redsn0w moet doen. Als je hem nog wil jailbreaken in ieder geval...
Reageren

Labels
iphone 3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met beantwoorden iphone 3gs McFlyRockz iPhone algemeen 0 26-03-11 18:29
problemen met iphone 3GS 3.1.2 cederique iPhone algemeen 0 27-03-10 12:11
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal mandersa01 Archief 2 22-12-09 14:08
iPhone: Problemen met jailbreak iPhone 3Gs purplerain Catwoman78 Jailbreak 10 26-10-09 13:59
Mac OS X: iPhone 3GS agenda sync problemen met MobileMe wvy iTunes 1 11-08-09 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.