//

iphone 4 t.o. samsung galaxy

iphone 4 t.o. samsung galaxy discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, ik weet, ik zit op een iphone forum. Maar er zitten vast mensen op dit forum die geswitcht zijn van het een naar het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-10, 11:50
dancingprinzess dancingprinzess is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard iphone 4 t.o. samsung galaxy

Ja, ik weet, ik zit op een iphone forum.
Maar er zitten vast mensen op dit forum die geswitcht zijn van het een naar het ander en me daarover meer kunnen vertellen.

Ik wil een smartphone aanschaffen. Gewoon voor privé-gebruik, voor de leuk, wil er mee bellen, internetten, filmpjes kijken, spelletjes spelen.
Ik heb een mini-laptop waar ik heel tevreden mee ben, dus een tab aanschaffen hoeft niet.

Dus ik weet niet waarom ik nu precies een iphone moet kopen in vergelijking met bijvoorbeeld een samsung galaxy S of een nokia of een HTC....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-10, 12:28
gangster2 gangster2 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar gangster2
Standaard

ik zeg een ding wat ik vindt van htc is :

HTC hoort in plee
  #3  
Oud 30-12-10, 12:37
dancingprinzess dancingprinzess is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Ok. Das duidelijk.
Maar waarom???? Dat soort antwoorden kan ik nergens vinden. Anders heb ik ook nog een mooie:

Jouw antwoord...ole....daar kan ik niets mee
  #4  
Oud 30-12-10, 13:22
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Haha! Nee maar neem de iPhone 4 nou maar! Je hebt veel meer spelletjes/apps, hoogste resolutie, wat wil je nog meer? Ohja, camera! HD filmen!
  #5  
Oud 30-12-10, 13:25
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

@020
Je vergeet het belangrijkste, er komen steeds meer apps met ondersteuning voor videobellen, iPhone heeft FaceTime? Waarom zou je naar een nokia, samsung, die onzin willen gaan? iPhone is gewoon het beste!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #6  
Oud 30-12-10, 13:29
GwnEtienne's schermafbeelding
GwnEtienne GwnEtienne is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 75
Standaard

Ik heb zowel de iPhone 4 als de galaxy s en als ik heel eerlijk mag zijn zou ik de galaxy s nemen maar dat is puur uit mijn eigen bevindingen.
Ze hebben ook filmpjes van de iPhone 4 en de galaxy s waar ze naast elkaar worden vergeleken en de galaxy s kan zoiezo beter tegen een stootje ook al heb je allerlei dure covers etc die heb je bij de iPhone 4 zeker nodig maar bij de galaxy kan dat ook zonder.
De iphone is gewoon een echt kwetsbaar toestel en als je je telefoon gewoon 'normaal' wilt kunnen gebruiken en niet bang hoeft te zijn elke keer dat je hem pakt dat die maar niet gaat vallen kan je voor het gemak beter een galaxy s hebben.
Maar ik zeg al dat is mijn mening en ik heb verder niets tegen beide toestellen.
  #7  
Oud 30-12-10, 13:35
dancingprinzess dancingprinzess is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
@020
Je vergeet het belangrijkste, er komen steeds meer apps met ondersteuning voor videobellen, iPhone heeft FaceTime? Waarom zou je naar een nokia, samsung, die onzin willen gaan? iPhone is gewoon het beste!
Videobellen kan toch niet op de iphone4? Dat kan wel op de galaxy tab.

Is het nou werkelijk zo dat er voor de ipod meer apps ontwikkeld worden dan voor de samsung? Of is dat gewoon iets wat men heeft van elkaar en van horen en zeggen. Mijn man zei ook al 'er worden meer apps voor de iphone ontwikkeld' en op mijn vraag hoe hij dat dan wist, kreeg ik als antwoord 'ja, dat heb ik gehoord'. Daar kan ik dus niets mee ...
  #8  
Oud 30-12-10, 13:37
dancingprinzess dancingprinzess is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 020 Bekijk bericht
Haha! Nee maar neem de iPhone 4 nou maar! Je hebt veel meer spelletjes/apps, hoogste resolutie, wat wil je nog meer? Ohja, camera! HD filmen!
LOL...als ik hem NU moet kopen, mag je me een adresje geven waar ik het NU kan halen dan...overal uitverkocht hier
  #9  
Oud 30-12-10, 14:09
wva wva is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard kopen ??

mediamarkt ik ben toch niet gek of bv de makro / saturn.
  #10  
Oud 30-12-10, 14:13
dancingprinzess dancingprinzess is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wva Bekijk bericht
mediamarkt ik ben toch niet gek of bv de makro / saturn.
mediamarkt utrecht gisteren: uitverkocht
apple winkel utrecht gisteren: komen pas in januari binnen, zelfs het showmodel was nergens meer te vinden
hi winkel utrecht: alleen met een abbonnement (die heb ik nog, dus is geen optie)
saturn utrecht the wall vandaag gebeld: niet op voorraad
  #11  
Oud 30-12-10, 14:23
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Echt belachelijk dat ze nog niet volop verkrijgbaar zijn

En heb je gekeken bij vodafone...daar kan je ze wel los bestellen had ik vernomen
  #12  
Oud 30-12-10, 14:30
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wat betreft de apps: appstore 325.000, android market ongeveer 200.000
Ik geef de voorkeur aan de iPhone.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #13  
Oud 30-12-10, 15:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dancingprinzess Bekijk bericht
Ja, ik weet, ik zit op een iphone forum.
Maar er zitten vast mensen op dit forum die geswitcht zijn van het een naar het ander en me daarover meer kunnen vertellen.

Ik wil een smartphone aanschaffen. Gewoon voor privé-gebruik, voor de leuk, wil er mee bellen, internetten, filmpjes kijken, spelletjes spelen.
Ik heb een mini-laptop waar ik heel tevreden mee ben, dus een tab aanschaffen hoeft niet.

Dus ik weet niet waarom ik nu precies een iphone moet kopen in vergelijking met bijvoorbeeld een samsung galaxy S of een nokia of een HTC....
Effe kijken; nokia werkt voornamelijk met een ***** besturingssysteem, *** dus. Zelfs de nokia N8 enzo mag een behoorlijk toestel zijn, het kan al helemaal niet tippen aan de iphone 4.

Samsung galaxy s; zeg me mensen als ik mis ben maar je hebt 8Gb aan ruimte om games en dergelijke op te zetten ofzo?
Schermresolutie 480 x 800 pixels, geef mij dan maar de iphone 4, 500 euro betalen voor 480x800, daar dank ik voor.
De batterij zal volgens mij ook iets minder goed zijn dan bij de iphone 4.

Htc; de htc desire zou een goed toestelleke zijn maar toch hoor ik van velen zeggen de iphone gewoon eenvoudiger is en gebruiksvriendelijker is, daardoor kiezen velen voor de iphone.
Schermresolutie 480 x 800 pixels,bah.
Je moet precies ook al heel wat GB bijkopen als je er games en dergelijke wil gaan opzetten, velen miskijken zich dan ook wat op de goedkopere prijs voor dit toestel vind ik, die heeft nauwelijks schijfruimte, je moet al kaartjes beginnen kopen dus dat zorgt ervoor de prijs meteen goed de lucht ook inschiet met resultaat het verschil in prijs al zoveel niet meer scheelt dan met de iphone.
Ook de batterij zal volgens mij minder lang meegaan 1400Ahm, de iphone 4 heeft 1800Ahm.

Persoonlijk raad ik de mensen die nu nog geen iphone hebben aan om te wachten op de nieuwste iphone in juli-augustus die zal uitkomen.
Maar ik ben zelf ook wel zo iemand die nooit zolang kan wachten, dan raad ik idd wel meteen de iphone 4 aan, goede batterij aan boord voor een smartphone welteverstaan, mooiste scherm die er is, ze hebben de meeste apps ook, gebruiksvriendelijker en eenvoudiger dan alle andere smartphones, mss enige minpuntje de prijs die duurder is dan bij de meeste andere toestellen maar dat is alweer een keuze die je maakt, ik ga gaan werken, ik lig er niet meteen wakker van .
  #14  
Oud 30-12-10, 15:52
dancingprinzess dancingprinzess is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

bedankt voor de uitgebreide toelichting.
iets om over na te denken.
nieuwe iphone in juli/augustus. In september ga ik toch switchen van abbonnement, zou wel goed uitkomen dan. Als er niet weer zo'n run op is als op deze dan.
  #15  
Oud 30-12-10, 16:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dancingprinzess Bekijk bericht
bedankt voor de uitgebreide toelichting.
iets om over na te denken.
nieuwe iphone in juli/augustus. In september ga ik toch switchen van abbonnement, zou wel goed uitkomen dan. Als er niet weer zo'n run op is als op deze dan.
Ik denk dat de run naar de nieuwe iphone waarschijnlijk nog groter zal zijn dan bij de iphone 4 want ik verwacht dat de nieuwe iphone ook een hdmi ingang enzo zal hebben .
Ik kan fout zijn maar ik zie nu al er bepaalde toestellen een hdmi ingang en noem maar op hebben dus ik verwacht dit ook bij de nieuwste iphone in 2011 het geval zal zijn.
Dus ik blijf dan sowieso bij de iphone en ik heb ook al 700apps, heel wat geld aan uitgegeven, dan ga je niet zomaar alles in het water gaan gooien en een ander toestel gaan nemen.
  #16  
Oud 01-01-11, 14:00
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Ja ik zeg ook iphone 4.. DOEN .. Maar goed ik ben dan ook een Iphone fan. Zijn wel meerdere smartfoons, maar Iphone is toch wel makkelijk en gebruiksvriendelijk in gebruik, geen ingewikkelde menus etc. en wat betreft de voorzichtheid, hij is idd miss iets kwetsbaarder als bij een samsung, maar dan stop je hem toch lekker in een hoesje, heb ik ook gedaan..

Mailen, downloaden van apps, gebruiken van apps gaat met de iphone gewoon super makkelijk..

Gr Joyciie
  #17  
Oud 01-01-11, 15:36
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Je kunt wel degelijk videobellen met een iPhone 4!

Laatst gewijzigd door iWiefring; 01-01-11 om 15:37. Reden: Typfout!
  #18  
Oud 01-01-11, 16:02
dancingprinzess dancingprinzess is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Je kunt wel degelijk videobellen met een iPhone 4!
Dan ben ik denk ik in de war. Ik dacht dat er geen camera op de voorkant zat.
  #19  
Oud 01-01-11, 16:05
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Jazeker wel, en je hebt er zelfs nog een App voor FaceTime, en waarom denk je anders dat Skype ook de functie videobellen heeft toegevoegd?
  #20  
Oud 01-01-11, 21:15
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Een iPhone is niet echt te vergelijken met een Galaxy S of ee HTC... Het is eigelijk totaal iets anders dan een mobiele telefoon. Je ziet het natuurlijk ook aan de prijs. De galaxy s is gewoon al te krijgen voor rond de 380 a 400 euro nieuw. Als je over de iPhone 4 praat, heb je daar nog niet eens een 2de hands iPhone 4 voor! NET een 3gs misschien....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? XiniP iPhone algemeen 44 04-09-11 14:13
iPhone 4 of Samsung Galaxy S Yannickjee. Koopinformatie Nederland 18 10-03-11 21:40
Galaxy Tab Samsung KvP iPad algemeen 4 12-12-10 03:21
Samsung galaxy tab en email ajongebreur Archief 3 30-11-10 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.