//

Beeld iPhone 4 knippert af en toe?

Beeld iPhone 4 knippert af en toe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds vandaag viel het mij op dat het beeld van mijn iPhone af en toe knippert. Ik heb al wel wat gevonden op iphoneclub.nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-11, 10:46
Jeroen1991 Jeroen1991 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard Beeld iPhone 4 knippert af en toe?

Hallo,

Sinds vandaag viel het mij op dat het beeld van mijn iPhone af en toe knippert.
Ik heb al wel wat gevonden op iphoneclub.nl maar deze berichten kwamen uit 2008 o.i.d. vandaar dat ik even een nieuw topic start..

Vandaag had ik mijn telefoon even nodig om wat op te zoeken. Toen ik de telefoon neerlegde op het leren hoesje viel me beeldscherm in één keer uit en ging na een aantal seconden weer aan. Ik heb gelijk even gezocht of dit probleem vaker voor kwam en heb wat gelezen over de sensor die bij de luispreker (voor het bellen) zit. Bij de iPhone 4 zit hier de camera dus ben wat rond dit gebied gaan tikken (voorzichtig) en het beeldscherm ging inderdaad uit en aan.

Het eerste wat ik dus vermoedde was dat die sensor niet helemaal lekker meer is maar ik kom dit probleem tot nu toe alleen nog tegen in de Google app Ook start die af en toe de Google Voice Search na het tikken rond deze sensor?? Dus nu snap ik er even niks meer van.

Nu kan ik me herinneren dat me iPhone gevallen is tijdens oudjaarsavond.. Ik ben erg zuinig op me iPhone dus 'schrok' hier wel van me iPhone viel van (50cm) hoog via een houten stoel op het tapijt. Dit ging niet erg hard maar toch...

Het probleem treed dus (af en toe) op wanneer:

- ik mijn iPhone op het hoesje neerleg (laat vallen van 4-5cm hoog)
- rond die sensor (als die daar nog zit?) begin te tikken met het gevolg dat voice search ook nog eens start)

Heb me iPhone al een keer gereboot maar dit helpt niet. Het treed (tot nu toe) alleen weer op in de Google App :S

Heb er niet erg veel last van maar vraag me toch af wat dit kan zijn..


Jeroen

Laatst gewijzigd door Jeroen1991; 04-01-11 om 10:47. Reden: wat typfouten weggehaald en tekst wat aangepast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 09:21
Scherm van de Iphone knippert na waterschade BrittVeger iPhone algemeen 2 17-02-11 15:38
Scherm knippert aan/uit tijdens gesprek Jeroen026 iPhone algemeen 8 20-11-10 00:27
scherm knippert: zet uit en ontgrendel lakeland iPhone algemeen 0 03-05-10 16:08
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email Albertine iPhone algemeen 5 08-02-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.