//

3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple..

3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum lezers! Ik heb al ruim een jaar een Iphone 3gs. Deze heb ik gekocht toen hij al gejailbroken was. Na een update naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-11, 17:45
GekkeUr GekkeUr is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard 3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple..

Beste Forum lezers!

Ik heb al ruim een jaar een Iphone 3gs. Deze heb ik gekocht toen hij al gejailbroken was.
Na een update naar iOS 4.1 en een jailbreak, heb ik in het instellingen menu op systeem herstellen geklikt. De iphone heeft toen al zijn gegevens terug gezet. Maar toen ging het mis. Na het terugzetten, wilde de iphone opnieuw opstarten, dit lukt echter niet. De iphone blijft nu hangen op het bootlogo met daar doorheen zichtbaar het kleine ronde 'laden cirkeltje'.
De iphone doet nu helemaal niets meer, wil niet meer opstarten en ook herstellen via itunes werkt niet, ik krijg steeds een error code.
Ik heb mij kapot gezocht op de verschillende fora en sites over dit probleem maar nog altijd geen oplossing kunnen vinden.
Wat ik wil, is mijn iphone herstellen naar een firmware en baseband versie die te jailbreaken en te unlocken is.
Wie o wie helpt mij uit de brand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-11, 19:47
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Kan je de iPhone wel in DFU modus krijgen?
Als dat zo is kan je volgens mij herstellen en met redsnow jailbreaken. (al heb ik van jailbreaken niet zo heel veel verstand, wellicht kan iemand anders je daar mee helpen)
  #3  
Oud 08-01-11, 10:46
serapim serapim is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: woerden
Berichten: 237
Standaard

heel lang home en powerknop inhouden tot hij connect to itunes scherm toont.
dan herstellen.
met heel lang bedoel ik ook heel lang
  #4  
Oud 15-07-11, 21:25
123melody 123melody is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

@serapim, jouw advies heeft geholpen om in tiny umbrella de recovery mode zichtbaar te krijgen, mijn iphone bleef maar hangen in het apple en daarna jb logo.
TU is nu de recovery aan het afsluiten. Om er vervolgens meteen weer in te schieten.
Heb een jb weer geprobeerd, zegt geslaagd, maar logo blijft nog steeds hangen.
Ga nu maar ibrickr proberen. Iemand suggesties?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juli 2011 om 20:56 ----------

@serapim
probleem gelukkig opgelost: hij leeft weer.
was veel simpeler,herstellen via shift herstel in itunes en de oude firmware er weer opgezet.
Had er wel jouw tip voor nodig om itunes de iphone te laten herkennen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone blijft apple logo weergeven en start niet meer op Iphone234 Jailbreak 2 20-02-11 13:19
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen Ronnie79 Jailbreak 4 15-08-10 00:59
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen Gerbert iPhone algemeen 33 15-05-10 01:23
Apple logo + laden blijft hangen op scherm. thom555 iPhone algemeen 2 09-04-10 13:12
apple logo blijft hangen met opstarten dsimons Archief 5 05-04-10 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.