//

iPod touche sygrnoseren

iPod touche sygrnoseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag ik heb gister mijn iPod touch 3G verkocht alles deed het hier prima toen hebben we hem hier hersteld, hij ging naar huis enz ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-11, 12:39
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard iPod touche sygrnoseren

Goedendag ik heb gister mijn iPod touch 3G verkocht alles deed het hier prima toen hebben we hem hier hersteld, hij ging naar huis enz

Maar nu kreeg ik te horen dat hij geen Wi-Fi thuis heeft dus hij kan nu niet zijn iTunes account koppelen aan zijn iPod (instellingen > store) maar hij kring in de iTunes programma op Windows elke keer de melding dat zijn pc of iPod niet bemachtigt is om apps te syncen. Hoe kunnen wij dit probleem oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-11, 13:20
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Een hard reset, maar vermits hij niet meer van jou is (?) laat het zoeken aan de andere over .
  #3  
Oud 08-01-11, 13:32
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kubbie92 Bekijk bericht
Een hard reset, maar vermits hij niet meer van jou is (?) laat het zoeken aan de andere over .
Ik heb hem verkocht aan een goeie maat van me dus laat hem niet stikken ;P. We hebben nu via Instellingen -> Algemeen -> Herstel instellingn en dan wis alle inhoud en instellingen gedaan.

Hopelijk wil itunes nu wil de apps syncen zonder steeds de melding over machtigingen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 17:35
Touche screen werkt half garta Archief 7 06-07-08 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.