//

iPod touch + telefoon combinatie?

iPod touch + telefoon combinatie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Wilde al een tijd een iPhone 4 bestellen. Heb dit uiteindelijk een maand geleden gedaan, maar omdat ik nu financieel krap zit, gaat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-01-11, 11:48
Barzi Barzi is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 84
Standaard iPod touch + telefoon combinatie?

Beste,

Wilde al een tijd een iPhone 4 bestellen. Heb dit uiteindelijk een maand geleden gedaan, maar omdat ik nu financieel krap zit, gaat de iPhone 4 weer weg. Echter was ik wel erg tevreden over de mogelijkheden van de iPhone 4.
Hier thuis heb ik nog een E71 liggen die perfect werkt. Probleem is alleen dat een E71 niet zo fijn werkt (internet/apps) als een iPhone (4).

Ik ben toen gaan zoeken naar een iPod Touch (V4 of eventueel V3). Deze zijn niet heel duur (~200 euro nieuw) en de specs komen toch grotendeels overeen met de iPhone 4. Grootste minpunt is natuurlijk het niet kunnen bellen ermee. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om mijn E71 in te stellen om constant mijn mobiele internet (Vodafone) te tetheren met de iPod Touch (via Wi-Fi). Het doel is dan om alles wat met internet te maken heeft (mails, websites, apps etc.) via de iPod touch te besturen. Bellen en SMSen gaat dan wel via de E71.

Hoofdvraag is hierbij: gaat dit werken?
En zo ja: zitten hier nog grote nadelen aan die ik over het hoofd heb gezien?
En heeft iemand ervaring met een soortgelijke situatie?

Ik heb natuurlijk al het een en ander opgezocht op het internet. Ik kan alleen niet vinden of het mogelijk is om constant mijn internetverbinding (ook als het scherm uit is en in mijn broekzat zit) te delen met een iPod Touch.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-11, 12:30
gangster2 gangster2 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar gangster2
Standaard

je kan ook een apple peal kopen en die om je ipod doen zie http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...ite-waard.html
  #3  
Oud 09-01-11, 12:54
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Als je jouw internet connectie wilt delen via de nokia dan is er een gratis app voor: JoikuSpot. Veel plezier
  #4  
Oud 10-01-11, 07:39
NoWayOut NoWayOut is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 71
Standaard

licht eraan als jij die interenet apps van je mobiel nog nodig hebt,
ik ben 15 en heb ook een ipod touch 4g gekocht (215euro)
ik heb een oud mobieltje gekocht (10euro en had al 10euro dus eigenlijk 0euro)

en ik heb die 2 dingen altijd bij me een iphone dus maar dan niet voor gemiddeld 1000 euro maar voor maar 225 euro.
enigste - punt is dat hij niet zo smal is (2 apparaten)
maar ik bedoel maar die mobiel van 10euro werkt echt, een iphone van 1000 euro heeft antenne problemen =)


dus het licht er echt aan als je die ouwe dingen van je mobiel nog wilt gebruiken
  #5  
Oud 10-01-11, 10:29
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ik heb dezelfde combinatie een paar weken gebruikt, voordat ik overstapte naar een HTC Desire. Ik moet wel zeggen dat een connectie maken met een Android toestel makkelijker was, aangezien je een Android toestel kon instellen als een portable Wi-Fi hotspot, waardoor je je eigen Wi-Fi netwerk overal kon hebben.

Maar met een E71 heeft het bij mij ook gewerkt, dus het kan wel. Persoonlijk vond ik het ook een fijne combinatie, alleen op een gegeven moment moest ik er een tweede telefoon bij nemen en dat werd me een beetje teveel gadgets om bij me te dragen. Pluspunt van de E71 vond ik dan weer wel de batterijduur, die gaat een stuk langer mee dan een iPhone!
  #6  
Oud 18-01-11, 12:01
Barzi Barzi is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
Ik heb dezelfde combinatie een paar weken gebruikt, voordat ik overstapte naar een HTC Desire. Ik moet wel zeggen dat een connectie maken met een Android toestel makkelijker was, aangezien je een Android toestel kon instellen als een portable Wi-Fi hotspot, waardoor je je eigen Wi-Fi netwerk overal kon hebben.

Maar met een E71 heeft het bij mij ook gewerkt, dus het kan wel. Persoonlijk vond ik het ook een fijne combinatie, alleen op een gegeven moment moest ik er een tweede telefoon bij nemen en dat werd me een beetje teveel gadgets om bij me te dragen. Pluspunt van de E71 vond ik dan weer wel de batterijduur, die gaat een stuk langer mee dan een iPhone!
Bedankt voor je reactie. Waarom moest je er een tweede telefoon bij nemen? Of heeft dit niets met deze combinatie te maken (maar met werk o.i.d.)?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefoon als bluetooth modem voor iPod touch koenverbruggen iPhone algemeen 5 02-01-10 16:04
ipod touch add on voor mobiele telefoon Meneer Guggenheimer Chat en geruchten 3 25-08-09 03:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.