//

iPhone 4 internet langzaam of weg

iPhone 4 internet langzaam of weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds kort een iPhone 4 maar heb wel een storend probleem. Als ik mijn iPhone 4 naast m'n iPod Touch (2e gen) leg en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-01-11, 21:17
HyperCube HyperCube is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard iPhone 4 internet langzaam of weg

Heb sinds kort een iPhone 4 maar heb wel een storend probleem. Als ik mijn iPhone 4 naast m'n iPod Touch (2e gen) leg en bijvoorbeeld amazon.com laad op beide, dan is mijn Touch telkens veel sneller, meer dan 5 seconden. En daarnaast heb ik wel minstens 1 keer per dag dat ik wel verbinding heb, maar dat webpagina's gewoon niet laden. Dan blijft dat URL balkje blauw en ergens in het begin hangen.
Wat is dit? :S
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-11, 21:22
HyperCube HyperCube is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard

Het is trouwens alleen mijn safari die er mee ophoud. Ik krijg hem nu ook gewoon niet meer aan de praat, alle andere apps hebben internet behalve safari >

edit: Als ik naar het home screen ga en vervolgens naar multitasken en Safari 'verwijder' uit het multitask rijtje, dan wordt hij bij de volgende keer opstarten opeens veel sneller en doet hij het weer. Heeft de iPhone 4 dan echt zo weinig werkgeheugen dat het hem fataal wordt na een paar webpagina's bezoeken?.. :S

Laatst gewijzigd door HyperCube; 11-01-11 om 21:26.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langzaam internet en geen 3G Nielsz Odido (T-Mobile) 0 04-10-10 11:19
Internet heel langzaam, of soms geen verbinding joost0312 iPhone Apps 15 19-08-10 18:26
3G Langzaam internet, oude sim? phranck iPhone algemeen 1 06-07-09 16:15
Langzaam internet met 3G Sentenis iPhone algemeen 2 28-04-09 19:02
Zeer langzaam internet op 3G Niettie030 iPhone algemeen 6 04-11-08 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.