//

iphone 3gs, waterschade plus fout 1002, second opinion?

iphone 3gs, waterschade plus fout 1002, second opinion? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee Ik heb ene iphone 3gs, sinds okt 2009, geen jailbreak na ong 4 maanden stopte trilfunctie ermee, opgestuurd via tmobile naar solidvision, waterschade.... naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-11, 23:20
Tim12342 Tim12342 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard iphone 3gs, waterschade plus fout 1002, second opinion?

Hee

Ik heb ene iphone 3gs, sinds okt 2009, geen jailbreak
na ong 4 maanden stopte trilfunctie ermee, opgestuurd via tmobile naar solidvision, waterschade.... naar mijn weten is die niet nat geweest, maarja terug laten komen en geprobeerd te gaan leven met iphone zonder trilfunctie (rest deed t allemaal nog). Na maandje ofso kwam ineens trilfunctie terug! Top naturlijk helemaal blij, maar weekje geleden stopte iphone er toch helemaal mee.
Tijdens muziek afspelen ging die op zwart en kwam aansluiten op itunes in beeld, na dit gedaan te hebben stond er dat de iphone gereset moest worden en instellingen hersteld, helaas loopt hij tijdens herstellen op t allerlaatste moment vast, foutcode 1002. Na wat zoeken op deze site erachter gekomen dat dit een vaker voorkomende fout is en dat meerdere mensen na opsturen een nieuwe iphone gekregen hadden.
Maar..probleempje bij mij is dus de vastgestelde waterschade, en wat ik al verwachtte gebeurde, solidvision constateerde weer waterschade en moet 218 euro lappen omdat t buiten garantie valt.
Heeft iemand hier dit ook gehad? Suggesties? Kan ik dit probleem zelf oplossen?
Tmobile medewerker zei nog dat second opinion misschien zou helpen, iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3gs, foutcode 1002, second opinion, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS 32 gb - restore error 1002 dophert iPhone algemeen 2 24-01-11 18:35
Herstellen 3gs: error 1002 Jorto iPhone algemeen 3 01-01-11 16:15
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel Baggio13 iTunes 3 06-11-10 21:07
Crash 3gS iOS 4; herstel nodig + fout 1002 roger.peerbooms iPhone algemeen 23 05-11-10 10:10
Problemen door waterschade Iphone 3GS Axelle iPhone algemeen 0 10-08-10 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.