//

Upgraded Firmware/Can't Backup

Upgraded Firmware/Can't Backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3g 8GB. Ik had eerst firmware versie 3.1.2. en nu heb ik mijn firmware geupdate naar 4.2.1 (de laatste in iedergeval). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-11, 21:22
masterwhoosaa masterwhoosaa is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard Upgraded Firmware/Can't Backup

Ik heb een iphone 3g 8GB. Ik had eerst firmware versie 3.1.2. en nu heb ik mijn firmware geupdate naar 4.2.1 (de laatste in iedergeval).
Het probleem is nu dat ik mijn backup niet kan herstellen.

Elke keer als ik mijn iphone wil herstellen van mijn laatste(en enige) backup krijg ik een melding. "Kan de iphone niet herstellen doordat de iphone dit weigert" niet letterlijk maar zo ongeveer.

Dat hij niet alles herstelt vind ik oke. Maar is er een manier om mijn Contacten, Notities en sms'jes terug te krijgen?

Als ik doe synchroniseren dan pakt hij alleen mijn apps.

k heb de backup gebackupt. Alleen deze bestaat maar uit 3 bestandjes en is nog geen MB groot. Weet niet of daar iets mee aan de hand is.. maar iTunes herkent de backup wel.

Alle hulp is welkom

Laatst gewijzigd door masterwhoosaa; 15-01-11 om 21:27.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
newbee backup firmware 3gs? hoe? sweet iPhone algemeen 2 24-02-10 15:22
Iphone firmware 2.0 adresboek backup Statrosa iPhone algemeen 5 21-07-08 03:14
1.1.2 unlocked (upgraded nr 1.1.3): amper geluid bij bellen DrRebel Unlock [archief] 5 12-02-08 10:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.