//

Camera geeft zwart beeld

Camera geeft zwart beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeieavond mede iPhoners, 12 dagen geleden heb ik bij de Vodafone winkel een iPhone 4 16GB aangeschaft met uiteraard een abonnement. Sinds vanmiddag heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-01-11, 18:50
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard Camera geeft zwart beeld

Goeieavond mede iPhoners,

12 dagen geleden heb ik bij de Vodafone winkel een iPhone 4 16GB aangeschaft met uiteraard een abonnement.

Sinds vanmiddag heb ik alleen problemen met de iPhone, de front camera werkt perfect alleen de back camera geeft alleen zwart beeld. Ik kan wel foto's maken en filmen, alleen dan is het beeld helemaal zwart. Heb bij het afspelen van de video wel geluid. Heb de iPhone niet laten vallen of iets dergelijks en de iPhone zit altijd in een net hoesje.

Nu wil ik morgenvroeg dus even terug naar de winkel gaan alleen vraag ik me af, zijn er meer mensen met een soortgelijk probleem na zo'n korte tijd? Wat zijn mijn rechten? Ik vind het namelijk niet kunnen dat de iPhone al zo snel defecten toont en kan niet zonder de iPhone, dus opsturen dat heb ik liever niet.

Graag hoor ik meer van jullie, bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groeten,
Mypod
__________________
MacBook Pro 13 2011 i5, 8GB, SSD | iPhone 5 16GB Black | iPad Mini 32GB Black | Apple TV 3rd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-11, 21:44
mancini mancini is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

ik heb vandaag mijn iphone binnengekregen en heb precies hetzelfde probleem, alleen bij mij heeft hij het nooit gedaan.

Bij een defect moet je provider de kans krijgen om hem te repareren, en heb je recht op een gelijkwaardig leentoestel volgens mij.


ben je ondertussen al naar de winkel geweest ? en wat heeft dit je opgelevert ?

groeten Mancini
  #3  
Oud 17-01-11, 21:58
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard

Ik hoop dat ik een gelijkwaardig leentoestel krijg, mocht hij opgestuurd worden.
Heb vandaag geen tijd gehad om naar de winkel te gaan want moest zelf werken, bij ons in de computer-winkel (waar ik werk) is het meer dan normaal dat wanneer een laptop of PC kapot gaat binnen een maand. Dan word hij gewoon omgeruild voor een nieuwe. En daar reken ik morgen ook op bij de Vodafone winkel.

Ik houd jullie op de hoogte!
  #4  
Oud 18-01-11, 13:01
mancini mancini is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik ben ondertussen naar de winkel geweest, ik kreeg het advies mijn telefoon + toebehoren terug te sturen naar vodafone.
ik had hem via internet besteld, als ik hem in de winkel had gekocht zou ik direct een nieuwe mee krijgen.
met een beetje mazzel doen ze er niet moeilijk over dat je hem al een tijdje hebt en krijg je dus gewoon een nieuwe mee !

succes in ieder geval !
  #5  
Oud 18-01-11, 13:23
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard

Ben inmiddels geweest en heb geen leentoestel meegekregen, ze hebben hem ter reparatie opgestuurd. Ben erg benieuwd hoe lang die weg blijft..!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera geeft groen beeld Sjojo iPhone algemeen 9 15-11-09 13:17
zwart beeld sfenn iPhone algemeen 19 31-08-09 16:02
Camera geeft roos, rood beeld. Ennit84 iPhone algemeen 0 26-08-09 21:34
Zwart beeld Dirk1987 iPhone algemeen 0 17-07-09 13:10
Zwart beeld??? necarten Archief 3 14-07-08 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.