//

Alle bestanden iPod Touch.

Alle bestanden iPod Touch. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik heb een iPod touch 2g met 8 GB erop. Ik gebruik op dit moment iOS 4.0 maar heb ook eerdere versies gehad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-11, 20:32
Hollywoodthehell Hollywoodthehell is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 112
Standaard Alle bestanden iPod Touch.

Beste Mensen,

Ik heb een iPod touch 2g met 8 GB erop. Ik gebruik op dit moment iOS 4.0 maar heb ook eerdere versies gehad zoals bij aankoop 3.1.3 en 4.0.1, 4.1 en 4.2.1 waar ik bij 4.1 en 4.0.1 jailbreaks had toegepast via o.a. Greenpois0n.

Sinds de eerste keer toen ik Greenpois0n gebruikt had werkte er een aantal dingen minder goed dan voor het jailbreaken, bijvoorbeeld dat die veel hapert bij het scrollen door het home-screen of dat sommige apps gewoon echt niet goed meer functioneren. Dit kan niets te maken hebben met die 8 GB want ik heb op dit moment van de 8GB nog 5 GB over! dus dat zou niet een probleem kunnen zijn.

Ik heb zo'n vermoeden dat er dingen die ik toen bij de jailbreak geinstalleerd had dat er bepaalde dingen toch zijn blijven hangen in me iPod die er eigenlijk al lang af hadden moeten zijn. Er werd namelijk erg veel opgegooit bij het jailbreaken, een zwart scherm met meters lange tekst van progamma's dat wel 10 minuten duren... daar is vast en zeker wel iets van blijven hangen waardoor mijn iPod Touch niet goed functioneert!

Kan ik op mijn Windows XP computer al mijn software bestanden zien wat er allemaal op me iPod Touch staan? alle bestanden dus... hoe heet dat progamma of in welke map moet ik kijken in mijn documenten of mijn computer?

Alvast vriendelijk bedankt!

Groetjes,
Ruben vd Meer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-11, 21:31
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Dag Ruben
Om in je bestanden te kunnen kijken vanaf je computer, zou ik OpenSSH aanraden. Dit is te krijgen in Cydia, door gewoon te zoeken op OpenSSH.
Op je PC heb je een client nodig. Bijvoorbeeld WinSCP (WinSCP :: Download).
Open dit programma en maak verbinding met het lokale IP-adres van je iPod (te vinden onder Instellingen -> Wi-Fi, klik dan op het blauwe pijltje naast je huidge verbinding en dan het bovenste adres).
Log in met gebruikersnaam root en wachtwoord alpine.
Je kunt nu je gehele bestandssysteem doorbladeren.
  #3  
Oud 17-01-11, 21:50
Hollywoodthehell Hollywoodthehell is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 112
Standaard

aha, moet je voor WinSCP een jailbreak hebben?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ALLE APPS OP IPOD TOUCH 8GB (2gen) KWIJT !! Quare Archief 1 06-02-10 15:30
Bewerk en bekijk zelfgemaakt filmpjes op alle Iphones en Ipod Touch met 3.1! francebramie iPhone algemeen 2 13-09-09 21:51
Alle iPhone en iPod Touch reclames jamy015 Chat en geruchten 3 20-04-09 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.